♡April♡

Hei! Hiver meg på her :)

Wag - 30 år - #6 ICSI - lang protokoll. Synarela, Menopur, Bemfola, Ovitrelle, Genotropin, Klexane, Lutinus. Planlagt uttak uke 17.

Første gang med lang protokoll, men det var mest for å time uttak til rett over påsken. Og at de like gjerne kunne prøve det med 5 mislykkede med kort protokoll.. :) Starter på synarela i morgen 25.03, og starter sprøyter 12.04. Sjette runde må vel være den beste runden.. :) Fine egg sist, så krysser fingrene for at dette blir rette oppskrift :)
 
Hei! Hiver meg på her :)

Wag - 30 år - #6 ICSI - lang protokoll. Synarela, Menopur, Bemfola, Ovitrelle, Genotropin, Klexane, Lutinus. Planlagt uttak uke 17.

Første gang med lang protokoll, men det var mest for å time uttak til rett over påsken. Og at de like gjerne kunne prøve det med 5 mislykkede med kort protokoll.. :) Starter på synarela i morgen 25.03, og starter sprøyter 12.04. Sjette runde må vel være den beste runden.. :) Fine egg sist, så krysser fingrene for at dette blir rette oppskrift :)
Det var en god dose medisiner! Kan jeg spørre hva utfallet har vært sist ?
 
Hei! Hiver meg på her :)

Wag - 30 år - #6 ICSI - lang protokoll. Synarela, Menopur, Bemfola, Ovitrelle, Genotropin, Klexane, Lutinus. Planlagt uttak uke 17.

Første gang med lang protokoll, men det var mest for å time uttak til rett over påsken. Og at de like gjerne kunne prøve det med 5 mislykkede med kort protokoll.. :) Starter på synarela i morgen 25.03, og starter sprøyter 12.04. Sjette runde må vel være den beste runden.. :) Fine egg sist, så krysser fingrene for at dette blir rette oppskrift :)
Jeg og begynner med sprøyter 12.04, så da ligger vi helt likt. :) Lang protokoll for første gang på meg og, men har fått en «bonusuke» på spray grunnet påskeferie, så begynte på fredag :)
 
Det var en god dose medisiner! Kan jeg spørre hva utfallet har vært sist ?

Ja, ikke sant.. :) Vi har fått ut bra antall egg og hatt grei befruktning hver gang. Av de fem gangene har det blitt innsett av 1 egg to ganger, 2 egg to ganger, og 0 egg den ene gangen. Eggene slutter å utvikle seg etter ca dag 4, så vi har aldri fått noen blasto på frys. Forsøk nr 3 endte også i graviditet, men mistet like etterpå. Klinikken mener dog at eggene var såpass bra forrige gang, at de har tro på at det skal gå bra for oss, vi må bare treffe skikkelig. Har også hatt scratching denne syklusen, så det kan jo også hjelpe :)
 
To uker igjen til oppstart på meg i dag :)
Vel og merke "bare" på spray, men oppstart er oppstart :)
 
Spennende! :) Jeg har hatt mitt første "spray" på vei til jobb i dag. Googlet bivirkninger når jeg kom frem, og treget på at jeg gjorde det.. :laughing002
Jeg merka lite til den sist og den gangen i 2013 jeg begynte på det.
Etter tredje dagen hadde jeg hetetokter, men det var det eneste jeg hadde, og vekta økte. Men det gikk over da jeg begynte på sprøytene :)
 
Ja, det såg jeg! Spennende da :) Hvordan har dine forsøk vært hittil?
Jeg har en datter fra avbrutt forsøk som ble endret til inseminasjon grunnet få egg i 2016. Denne gangen har jeg et forsøk som ble avbrutt og endret til inseminasjon grunnet få egg, uten hell. Så ble dosen med menopur justert opp til 300 ie og da gikk vi gjennom et forsøk som ble avbrutt etter uttak grunnet kun 1 av 15 egg ble befruktet ved IVF og det ene ikke utviklet seg skikkelig. Så jeg har aldri kommet til innsett. Denne gangen prøver vi lang protokoll og ICSI, så da krysser vi fingrene :)
 
Så ble dosen med menopur justert opp til 300 ie og da gikk vi gjennom et forsøk som ble avbrutt etter uttak grunnet kun 1 av 15 egg ble befruktet ved IVF og det ene ikke utviklet seg skikkelig. Så jeg har aldri kommet til innsett. Denne gangen prøver vi lang protokoll og ICSI, så da krysser vi fingrene :)

Bra de har bestemt seg for å prøve ICSI da. Et forsøk vi hadde ville de prøve begge deler på oss. Da ble 7 egg gjort med IVF (hvor kun 1 ble befruktet) og 5 egg med ICSI (hvor 4 ble befruktet). Så mye høyere rate der for oss hvertfall :)
 
Nikketutta - 27 - B1 - ICSI - Riksen - Primolut, Gonal-F, Orgalutran, Ovitrelle og Crinone - forespeilet uttak/innsett uke 15.

(starter stimulering denne uken :D )
 
Ja, ikke sant.. :) Vi har fått ut bra antall egg og hatt grei befruktning hver gang. Av de fem gangene har det blitt innsett av 1 egg to ganger, 2 egg to ganger, og 0 egg den ene gangen. Eggene slutter å utvikle seg etter ca dag 4, så vi har aldri fått noen blasto på frys. Forsøk nr 3 endte også i graviditet, men mistet like etterpå. Klinikken mener dog at eggene var såpass bra forrige gang, at de har tro på at det skal gå bra for oss, vi må bare treffe skikkelig. Har også hatt scratching denne syklusen, så det kan jo også hjelpe :)
Såpass, en lang vei.. Håper veldig dette går bra denne gangen da :):)
 
Sier du det ??
Ja, for rugetida liker jeg tanken på at det er ett egg der inne, så da finner jeg en ro.
Men nå er jeg bare i vente modus, i en sånn ingentingskjer tid... Og de er kjedelige.
 
Ja, for rugetida liker jeg tanken på at det er ett egg der inne, så da finner jeg en ro.
Men nå er jeg bare i vente modus, i en sånn ingentingskjer tid... Og de er kjedelige.
Åh det er så rart å høre. Tror du er den eneste som har sagt sånn om rugetiden som jeg har prata med :hilarious:
Jeg syns alt er dritt å vente på, men rugedagene er seriøst skrulleuker :hilarious:
 
Back
Topp