♡April♡

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av Daydream, 5 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Starter en liten en for April :D
    Jeg skal ringe inn mens i April og da er vi i gang :D

Skriv opp :
    Nick - alder - barn# - IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart :jokercolor:
    • Arytai
    Stimulerer :hello2:
    • Fjellgeita92 - 26 år - IVF- Haugesund- Progynova, Gonal-f, orgalutran, ovitrelle og lutinus- Uttak og innsett uke 18
    Avbrutt/frys :blackeye:
    • Sissie - 34 år - 1 barn - ICSI - Klinikk Hausken Bergen - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, Klexane
    • Daydream - 32år - Barn #1 - IVF - Haugesund - Progynova, Gonal-f, Fynemadel, Ovitrelle og Lutinus. Uttak uke
    Ruger :gen014:
    • Willeikke - 36 - B2 - IVF - Sahlgrenska Göteborg - Suprecur, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - Uttak 3/4 - Insett 5/4 - Testdag 19/4
    • Lemox: 1.ISCI, fryseforsøk med Progynova. Rikshospitalet. Innsett uke 14.
    • Kabakaba- 33 - ingen barn - IVF - Rikshospitalet - Synarela/Gonal-f/Ovitrelle - Uttak 05.04.2019
    • #Lolloen - 38år - Barn2 - ivf - Haukeland. Synarela, pergoveris, ovitrelle, lutinus.
      Uttak uke 15.
    • Mimiventerpåstorken - 33 - barn #2 - ICSI - Hausken - synarela, menopur, ovitrelle, lutinus - uttak uke 17
    Gravid :Heartred:Heartred:
    • Ønskebarn - 31år - barn #2 - IVF - Haugesund - Synarela,Gonal f, ovitrelle, lutinus - Uttak 1/4 - Innsett 4/4 - testdato 16/4
    • Bellabanan - 26 år - #2IVF - #5FER - Barn nr 2 - Progynova - cyclogest eller lutinus - St Olavs - 3D UL av livmor 1.april
    • Alvea - B2 - #1 IVF - #4 FER - Styrt syklus - Progynova og lutinus - Innsett av blasto 29.04 - St.Olavs
    • Nikketutta - 27 - B1 - ICSI - Riksen - Primolut, Gonal-F, Orgalutran, Ovitrelle og Crinone. Uttak 10/4 og innsett 12/4, positiv test 21/4
    • Rosalia- 31 - prøver på barn 1# - IVF - Fertilitesklinikken i Porsgrunn - Letrozol, Menopur og Ovitrelle - Innsett 3 mai, - Fryseforsøk i naturlig syklus - Testdato 19 mai.
    • Mammali - 38 år - B2 (B1 naturlig) - St Olavs - fryseforsøk, naturlig syklus.

Ikke gravid :smiley-angry016:smiley-angry017:
    • Veslejinta - 29/30 år - Barn1 - IVF2 - Rikshospitalet - Synarella fra 08.04, Gonal-F fra 25.04, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 1920
    • Wag - 30 år - #6 ICSI - lang protokoll. Synarela, Menopur, Bemfola, Ovitrelle, Genotropin, Klexane, Lutinus. Planlagt uttak uke 17.
    • Elva - barn2 - ivf/icsi - Klinikk Hausken Bergen - metformin, puregon, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, klexane, lutinus
    • Leverihåpet - 35 år - Barn1 - (Igjennom gått IVF6) - (Igang med ICSI2 nå) - Haugesund - Synarela fra 15.03, Gonal-F fra 18.04, Klexane, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 18/19
    • Mimiventerpåstorken - 33 - barn #2 - ICSI - Hausken - synarela, menopur, ovitrelle, lutinus - uttak uke 17

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
    Last edited: 15 Jun 2019
  2. Veslejinta Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Jeg håper at jeg også kan starte i april... Men kan hende det blir mai også.
    Kommer ann på når de har tid og om mensen kommer i april. Så er jeg heldig så er det kanskje spraystart seint i april.
    Men avventer å skrive meg opp, til jeg vet mer.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Så gøy med en april tråd og :happy: kanskje jeg deltar litt her, om det ikke går veien med første forsøk:)

4. Sissie Glad i forumet Marsboere 2020 Mailykke 2018 Assistert-jentene

Litt med i mars men blir vel mest april. Oppstart på søskenforsøki slutten på mars, uttak og innsett blir i april :)

• Liker Liker x 1
  5. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Sånn, da har jeg lagt til slik at jeg kan lage liste :D

• Liker Liker x 2
  6. Førstings Elsker forumet Novemberbarna 19 VIP Assistert-jentene

:D Snart er vi der
    Er med i mars, fryseforsøk, men om ikke det går så skal vi forhåpentligvis på første time offentlig ila april kanskje :) Sniker litt

• Liker Liker x 2
  7. Marthe<3 Gift med forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021

Her håper jeg at jeg kan bli med! Vi har forsamtalen 19 mars og skal melde inn mens i april, forventet 7 april så håper på å begynne å stimulere i april!! :smiley-angelic001

• Liker Liker x 1
  8. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Får virkelig håpe det :D

• Optimistisk Optimistisk x 1
  9. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Det var kanskje litt dumt at det var jeg som startet denne tråden :( Jeg jobber utrolig masse om dagen..
    Så, hvis det er noe som skal oppdateres etc, quote meg! Da får jeg opp varselet :p

10. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Det må du kjenne på selv. Jeg kan godt hjelpe til om du vil :happy: blir innsett mot slutten av mars og evt testdato/fryseforsøk i april så henger litt her alikevel :)

11. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Woho hopper inn her om St.Olavs gir klarsignal :)
    Alvea - B2 - #1 IVF - #4 FER - Styrt syklus - St.Olavs - Venter på datoer

• Liker Liker x 1
  12. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Gjerne det ❤❤❤

13. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Si ifra hva du vil jeg skal gjøre :D

14. Veslejinta Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Jeg har fått beskjed av Riksen i dag, at om mensen kommer om to uker (positiv EL test i går)
    Så kan det kanskje hende at jeg får uttak i uke 18, det er siste uka i april/ første i mai.

Da er jeg akkurat ruger på bursdagen min :angelic:
    Så jeg håper det går i orden og blir sånn.

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  15. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Må du på ny fersk runde nå?

16. Veslejinta Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Jepp. Så medisinstart i uke 14. Og tenkte at det er jo en evighet til... Men vi er alt i uke 10.

17. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Åh.. andre medisiner nå, eller ? Ja tiden går sånn sett fort, men allikevel sent føler jeg..

18. Veslejinta Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Regner med at det blir de samme :)
    Men vurderer å spørre om Lutinus og ikke Crinone denne gangen. Brukt Crinone i to år i juni, så kanskje prøve noe anna.

19. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Sant.. trodde de prøvde ulike medisiner da ja. Men jeg fikk bare ulike sprøyter men samme støttemedisin

20. Veslejinta Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Tror de kjører stort sett på det samme jeg. Fikk bra resultat av det, så helt greit en runde til :)

Del denne siden