♡April♡

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Starter en liten en for April :D
Jeg skal ringe inn mens i April og da er vi i gang :D



Skriv opp :
Nick - alder - barn# - IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato


Venter på oppstart :jokercolor:
  • Arytai
Stimulerer :hello2:
  • Fjellgeita92 - 26 år - IVF- Haugesund- Progynova, Gonal-f, orgalutran, ovitrelle og lutinus- Uttak og innsett uke 18
Avbrutt/frys :blackeye:
  • Sissie - 34 år - 1 barn - ICSI - Klinikk Hausken Bergen - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, Klexane
  • Daydream - 32år - Barn #1 - IVF - Haugesund - Progynova, Gonal-f, Fynemadel, Ovitrelle og Lutinus. Uttak uke
Ruger :gen014:
  • Willeikke - 36 - B2 - IVF - Sahlgrenska Göteborg - Suprecur, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - Uttak 3/4 - Insett 5/4 - Testdag 19/4
  • Lemox: 1.ISCI, fryseforsøk med Progynova. Rikshospitalet. Innsett uke 14.
  • Kabakaba- 33 - ingen barn - IVF - Rikshospitalet - Synarela/Gonal-f/Ovitrelle - Uttak 05.04.2019
  • #Lolloen - 38år - Barn2 - ivf - Haukeland. Synarela, pergoveris, ovitrelle, lutinus.
    Uttak uke 15.
  • Mimiventerpåstorken - 33 - barn #2 - ICSI - Hausken - synarela, menopur, ovitrelle, lutinus - uttak uke 17
Gravid :Heartred:Heartred:
  • Ønskebarn - 31år - barn #2 - IVF - Haugesund - Synarela,Gonal f, ovitrelle, lutinus - Uttak 1/4 - Innsett 4/4 - testdato 16/4
  • Bellabanan - 26 år - #2IVF - #5FER - Barn nr 2 - Progynova - cyclogest eller lutinus - St Olavs - 3D UL av livmor 1.april
  • Alvea - B2 - #1 IVF - #4 FER - Styrt syklus - Progynova og lutinus - Innsett av blasto 29.04 - St.Olavs
  • Nikketutta - 27 - B1 - ICSI - Riksen - Primolut, Gonal-F, Orgalutran, Ovitrelle og Crinone. Uttak 10/4 og innsett 12/4, positiv test 21/4
  • Rosalia- 31 - prøver på barn 1# - IVF - Fertilitesklinikken i Porsgrunn - Letrozol, Menopur og Ovitrelle - Innsett 3 mai, - Fryseforsøk i naturlig syklus - Testdato 19 mai.
  • Mammali - 38 år - B2 (B1 naturlig) - St Olavs - fryseforsøk, naturlig syklus.

Ikke gravid :smiley-angry016:smiley-angry017:
  • Veslejinta - 29/30 år - Barn1 - IVF2 - Rikshospitalet - Synarella fra 08.04, Gonal-F fra 25.04, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 1920
  • Wag - 30 år - #6 ICSI - lang protokoll. Synarela, Menopur, Bemfola, Ovitrelle, Genotropin, Klexane, Lutinus. Planlagt uttak uke 17.
  • Elva - barn2 - ivf/icsi - Klinikk Hausken Bergen - metformin, puregon, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, klexane, lutinus
  • Leverihåpet - 35 år - Barn1 - (Igjennom gått IVF6) - (Igang med ICSI2 nå) - Haugesund - Synarela fra 15.03, Gonal-F fra 18.04, Klexane, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 18/19
  • Mimiventerpåstorken - 33 - barn #2 - ICSI - Hausken - synarela, menopur, ovitrelle, lutinus - uttak uke 17
 
Last edited:
Jeg håper at jeg også kan starte i april... Men kan hende det blir mai også.
Kommer ann på når de har tid og om mensen kommer i april. Så er jeg heldig så er det kanskje spraystart seint i april.
Men avventer å skrive meg opp, til jeg vet mer.
 
Så gøy med en april tråd og :happy: kanskje jeg deltar litt her, om det ikke går veien med første forsøk:)
 
Litt med i mars men blir vel mest april. Oppstart på søskenforsøki slutten på mars, uttak og innsett blir i april :)
 
Sånn, da har jeg lagt til slik at jeg kan lage liste :D
 
Her håper jeg at jeg kan bli med! Vi har forsamtalen 19 mars og skal melde inn mens i april, forventet 7 april så håper på å begynne å stimulere i april!! :smiley-angelic001
 
Her håper jeg at jeg kan bli med! Vi har forsamtalen 19 mars og skal melde inn mens i april, forventet 7 april så håper på å begynne å stimulere i april!! :smiley-angelic001

Får virkelig håpe det :D
 
Det var kanskje litt dumt at det var jeg som startet denne tråden :( Jeg jobber utrolig masse om dagen..
Så, hvis det er noe som skal oppdateres etc, quote meg! Da får jeg opp varselet :p
 
Det var kanskje litt dumt at det var jeg som startet denne tråden :( Jeg jobber utrolig masse om dagen..
Så, hvis det er noe som skal oppdateres etc, quote meg! Da får jeg opp varselet :p
Det må du kjenne på selv. Jeg kan godt hjelpe til om du vil :happy: blir innsett mot slutten av mars og evt testdato/fryseforsøk i april så henger litt her alikevel :)
 
Woho hopper inn her om St.Olavs gir klarsignal :)
Alvea - B2 - #1 IVF - #4 FER - Styrt syklus - St.Olavs - Venter på datoer
 
Det må du kjenne på selv. Jeg kan godt hjelpe til om du vil :happy: blir innsett mot slutten av mars og evt testdato/fryseforsøk i april så henger litt her alikevel :)

Gjerne det ❤❤❤
 
Jeg har fått beskjed av Riksen i dag, at om mensen kommer om to uker (positiv EL test i går)
Så kan det kanskje hende at jeg får uttak i uke 18, det er siste uka i april/ første i mai.

Da er jeg akkurat ruger på bursdagen min :angelic:
Så jeg håper det går i orden og blir sånn.
 
Jeg har fått beskjed av Riksen i dag, at om mensen kommer om to uker (positiv EL test i går)
Så kan det kanskje hende at jeg får uttak i uke 18, det er siste uka i april/ første i mai.

Da er jeg akkurat ruger på bursdagen min :angelic:
Så jeg håper det går i orden og blir sånn.
Må du på ny fersk runde nå?
 
Jepp. Så medisinstart i uke 14. Og tenkte at det er jo en evighet til... Men vi er alt i uke 10.
Åh.. andre medisiner nå, eller ? Ja tiden går sånn sett fort, men allikevel sent føler jeg..
 
Åh.. andre medisiner nå, eller ? Ja tiden går sånn sett fort, men allikevel sent føler jeg..
Regner med at det blir de samme :)
Men vurderer å spørre om Lutinus og ikke Crinone denne gangen. Brukt Crinone i to år i juni, så kanskje prøve noe anna.
 
Regner med at det blir de samme :)
Men vurderer å spørre om Lutinus og ikke Crinone denne gangen. Brukt Crinone i to år i juni, så kanskje prøve noe anna.
Sant.. trodde de prøvde ulike medisiner da ja. Men jeg fikk bare ulike sprøyter men samme støttemedisin
 
Sant.. trodde de prøvde ulike medisiner da ja. Men jeg fikk bare ulike sprøyter men samme støttemedisin
Tror de kjører stort sett på det samme jeg. Fikk bra resultat av det, så helt greit en runde til :)
 
Back
Topp