♡April♡

Åh det er så rart å høre. Tror du er den eneste som har sagt sånn om rugetiden som jeg har prata med :hilarious:
Jeg syns alt er dritt å vente på, men rugedagene er seriøst skrulleuker :hilarious:
Likte rugetida begge gangene jeg, tanken på at noe er satt inn og forventinger og alt. Jeg fikk en ro da :)
Så liker de bedre enn all annen venting :)
 
Likte rugetida begge gangene jeg, tanken på at noe er satt inn og forventinger og alt. Jeg fikk en ro da :)
Så liker de bedre enn all annen venting :)
Så stilig da. Jeg var helt gærn da :hilarious: alt eller ingenting kunne være håpet knust eller ja..
 
Så stilig da. Jeg var helt gærn da :hilarious: alt eller ingenting kunne være håpet knust eller ja..
Jeg gleder meg til rugetida jeg, da alt maset er over, og man kan senke seg ned i sofaen og bare slappe av igjen.
Det synes jeg er godt :)
 
Jeg gleder meg til rugetida jeg, da alt maset er over, og man kan senke seg ned i sofaen og bare slappe av igjen.
Det synes jeg er godt :)
Ja, det er sant. Da har man liksom gjort alt man kan, det er jeg enig i. Jeg gleder meg mest til at eggutaket er over. For etter da går alt etter naturen og ingenting er vondt mer
 
Ja, det er sant. Da har man liksom gjort alt man kan, det er jeg enig i. Jeg gleder meg mest til at eggutaket er over. For etter da går alt etter naturen og ingenting er vondt mer
Jeg har en følelse at jeg får uttak på bursdagen min, så det blir en super feiring... Haha!
Rolig 30 årsdag. Så det blir spennende å se hvordan den blir.
 
Hei, hopper inn her. Holdet på med søskenforsøk. 1 barn fra før som ble til på fryseforsøk, uttak nr 1, innsett nr 5. Han ble født i okt -15. Siden desember -16 har vi prøvd på søsken. Har hatt to uttak siden og sikkert 12 innsett uten resultat. Har mange og gode egg men de vil ikke feste seg. Så, nå skal jeg igang med frys igjen. Som oftest har jeg i naturlig syklus men denne gang skal jeg i styrt. Skal bruke Estradot plaster og Cyclogest stikkpille. Har aldri brukt Cyclogest før, kun Lutinus. Er veldig spent. Tilhører UNN Tromsø. I tillegg tar jeg Albyl e etter innsett.
 
Hei, hopper inn her. Holdet på med søskenforsøk. 1 barn fra før som ble til på fryseforsøk, uttak nr 1, innsett nr 5. Han ble født i okt -15. Siden desember -16 har vi prøvd på søsken. Har hatt to uttak siden og sikkert 12 innsett uten resultat. Har mange og gode egg men de vil ikke feste seg. Så, nå skal jeg igang med frys igjen. Som oftest har jeg i naturlig syklus men denne gang skal jeg i styrt. Skal bruke Estradot plaster og Cyclogest stikkpille. Har aldri brukt Cyclogest før, kun Lutinus. Er veldig spent. Tilhører UNN Tromsø. I tillegg tar jeg Albyl e etter innsett.
Oi 12 innsett! Shit :sorry: Håper det sitter for dere snart ❤️
 
Slenger meg med her!
Hentet ut egg for første gang i desember, men måtte avbryte forsøket da pga overstimulering. Deretter var det planlagt fryseforsøk i februar, men da fikk jeg påvist en cyste på eggstokken og måtte avbryte igjen. Er i gang med fryseforsøk igjen nå - er på dag 7 av Progynova nå, og skal ha kontroll på torsdag. Så krysser fingrene for innsett neste uke!

Lemox: 1.ISCI, fryseforsøk med Progynova. Rikshospitalet. Innsett uke 14.
 
Da hører jeg til her gitt! Stimulert siden februar så rimelig klar. Ble bestemt idag at uttak blir neste uke - altså i April. Oppdaterer info her.

Ønskebarn - 31år - barn #2 - IVF - Haugesund - Synarela,Gonal f, ovitrelle, lutinus - Uttak 1/4 - Innsett 4/4
 
Slenger meg med her!
Hentet ut egg for første gang i desember, men måtte avbryte forsøket da pga overstimulering. Deretter var det planlagt fryseforsøk i februar, men da fikk jeg påvist en cyste på eggstokken og måtte avbryte igjen. Er i gang med fryseforsøk igjen nå - er på dag 7 av Progynova nå, og skal ha kontroll på torsdag. Så krysser fingrene for innsett neste uke!

Lykke til - håper du får gode nyheter på kontrollen! :)
 
Hei, hopper inn her. Holdet på med søskenforsøk. 1 barn fra før som ble til på fryseforsøk, uttak nr 1, innsett nr 5. Han ble født i okt -15. Siden desember -16 har vi prøvd på søsken. Har hatt to uttak siden og sikkert 12 innsett uten resultat. Har mange og gode egg men de vil ikke feste seg. Så, nå skal jeg igang med frys igjen. Som oftest har jeg i naturlig syklus men denne gang skal jeg i styrt. Skal bruke Estradot plaster og Cyclogest stikkpille. Har aldri brukt Cyclogest før, kun Lutinus. Er veldig spent. Tilhører UNN Tromsø. I tillegg tar jeg Albyl e etter innsett.

Skal hive deg inn på lista :) Har du begynt å stimulere?
 
Pga mye jobbing er det ikke alltid jeg får sjekket :( tag meg gjerne om dere skal flyttes til stimulering! Jeg håper jeg ikke har hoppet over noen.
 
Slenger meg inn her:D Denne gruppen har jeg lett etter:D

Bellabanan - 26 år - #2IVF - #5FER - Barn nr 2 - Progynova - cyclogest eller lutinus - St Olavs - 3D UL av livmor 1.april. Er alt bra, blir det innsett av blasto. Usikker på dato for innsett.
 
Slenger meg inn her:D Denne gruppen har jeg lett etter:D

Bellabanan - 26 år - #2IVF - #5FER - Barn nr 2 - Progynova - cyclogest eller lutinus - St Olavs - 3D UL av livmor 1.april. Er alt bra, blir det innsett av blasto. Usikker på dato for innsett.

Kjenner igjen noen navn her som også var på desembergruppa! Velkommen tilbake! Litt "dumt" at man møtes igjen på en sånn tråd, men litt hyggelig er det jo også.

Hva er bakgrunnen for 3D UL? Hvis det er noe du vil svare på!
 
Jeg og kommer fra desember/januar gruppa :)
Så vi prøver på nytt :)
 
Back
Topp