♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja egentlig. Han er så liiiten..! Menmen. Jeg er ikke så redd for det mer nå i alle fall.
Godt det da, altså klarer han stresset ved å flytte greier han å holde seg der inne til uke 37 syns jeg [emoji6]

Ikke lett det.med kynnere...
Nei, sist jeg fødte, så trodde jeg at jeg hadde kynnere. Helt til det ble så vondt at jeg måtte stoppe opp ordentlig, i smerter.. Kom inn med 8 cm [emoji106][emoji106]
Så. Redd det skal bli vanskelig å skille nå også.

Hatt en prat på senga med mannen, derav lite skravle med dere.

Enkelt å bli enige om
Mellomste seks år. Vi synes hun er for ung for hull i ørene og vil vente.
Eldste. Faktisk så stor at en mobil trolig kjøpes inn i helga (da får mannen 20% ved bruk av Mastercard på power. Som vel er expert sitt nye navn?)
Yngste får prøve de gamle bilstolene vi har. En besafe som utfra alder ikke skal brukes mer enn 1-2 år fra nå, eller maxway som kan brukes lenger, det nyeste av dem muligens helt til hun skal over i beltestol (her i huset eller bilen sitter man bakover til man får beltestol ca seks år gammel) , men trolig tar vi besafe først et år eller to pga at vi mener å huske det har bedre sovestilling. Maxway fikk de andre når de hadde sluttet å sove i bilen, mer eller mindre.

Og den litt tyngre å svelge. Ferien. Blir hunderfossen i år igjen. Det er vel da muligens fjerde sommer på rad. Minimum tredje. At jeg lever gjennom ferien med tanken på "men neste år...."

Vi var "to uker hos svigers og en tur i hunderfossen" når jeg. Se gravid med bekkenløsning. Og når vi hadde et halvt år gammelt barn. Pga omstendigheter blir det sånn i år også. Helheten i at mannen synes yngste er for lita og trolig slitsom i dyreparken. At hunden syter og er slitsom når vi drar fra henne (og kanskje ikke lever neste sommer) og at vi egentlig bare har to uker så det blir lite tid.

Jeg forklarte litt om hvorhen det føles for meg (som er introvert) å bo på folk i to uker. Selv om jeg liker folka og å være sammen med dem. Men at pustehullene jeg finner meg hjemme forsvinner. At jeg blir sliten. Og så kommer hjem. Og skal på jobb
Og det er ikke engang det som skremmer meg, men vissheten om at svigermor kommer hit og jeg vet ikke når og hvor lenge, i august.
Men må dere være hos andre I 2 uker da? Holder det ikke med en uke?

Skjønner dere har hvert opptatt med diskusjon ja p

Haha. Jeg pleier ligge skikkelig skjevt.. Men klarer ligge på magen, og har ikke bekkenløsning [emoji28]
Har ikke sjans jeg [emoji28] nå ringte samboeren for å si god natt, så da måtte jeg sette meg på gulvet for å lade samtidig som jeg snakka med han...

Back
Topp