♡ Skravletråd JUNI ♡

Ikke bra [emoji14] Da kan han være på hytta si. Hehe.

Med din historikk så får du be ho sjekke åpning [emoji23]
Tror han er blidere nå [emoji23]
Kommer hjem igjen i morgen..

Prøver sjekke selv, merker jeg er blitt mykere i alle fall.. Men finner ikke ut hvor den åpninga evt skulle vært. Er nok bortgjemt enda :)

Jeg skrev her i går at ungene bare stoler på meg når det gjelder fiskeboller. Det liker ikke samboer, så når han har noe møte eller noe og ikke kommer hjem fra jobb så lager jeg det.

En gang da frøkna var 3, skulle jeg steke noen pannekaker en kveld etter en fotballkamp, av røre fra dagen før.

Frøkna bllr med på kjøkkenet. Ser på røra, på meg, på stekepanna og på meg igjen. Så sier hun: "klarer du dette her da mamma?"
"ja", sier jeg "dette er da ikke så vanskelig"

Da kommer det fra 3-åringen: "det er jo ikke akkurat fiskeboller dette her da!" [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg trodde jeg skulle dø av latter [emoji23][emoji23][emoji23]
Hahahah, herreguuuuud... [emoji23]
Det hadde jeg og gjort..! [emoji14]

At jeg har gått det?

Nei det kan.jeg skjønne at du ikke hadde trodd [emoji23][emoji23]

Var jo en grunn til at jeg hater å lage mat den dag i dag [emoji23][emoji13]
Trenger jo ikke hate å lage mat pga det da, dårlig unnskyldning tilogmed så lenge etterpå [emoji23][emoji23][emoji23]

Tror han er blidere nå [emoji23]
Kommer hjem igjen i morgen..

Prøver sjekke selv, merker jeg er blitt mykere i alle fall.. Men finner ikke ut hvor den åpninga evt skulle vært. Er nok bortgjemt enda :)

Så bra da :D

Du får ikke pelle for mye nå da [emoji14]

Ja det er det ihvertfall, selvom han jo godt kan vente litt
Ja egentlig. Han er så liiiten..! Menmen. Jeg er ikke så redd for det mer nå i alle fall.

Hatt en prat på senga med mannen, derav lite skravle med dere.

Enkelt å bli enige om
Mellomste seks år. Vi synes hun er for ung for hull i ørene og vil vente.
Eldste. Faktisk så stor at en mobil trolig kjøpes inn i helga (da får mannen 20% ved bruk av Mastercard på power. Som vel er expert sitt nye navn?)
Yngste får prøve de gamle bilstolene vi har. En besafe som utfra alder ikke skal brukes mer enn 1-2 år fra nå, eller maxway som kan brukes lenger, det nyeste av dem muligens helt til hun skal over i beltestol (her i huset eller bilen sitter man bakover til man får beltestol ca seks år gammel) , men trolig tar vi besafe først et år eller to pga at vi mener å huske det har bedre sovestilling. Maxway fikk de andre når de hadde sluttet å sove i bilen, mer eller mindre.

Og den litt tyngre å svelge. Ferien. Blir hunderfossen i år igjen. Det er vel da muligens fjerde sommer på rad. Minimum tredje. At jeg lever gjennom ferien med tanken på "men neste år...."

Vi var "to uker hos svigers og en tur i hunderfossen" når jeg. Se gravid med bekkenløsning. Og når vi hadde et halvt år gammelt barn. Pga omstendigheter blir det sånn i år også. Helheten i at mannen synes yngste er for lita og trolig slitsom i dyreparken. At hunden syter og er slitsom når vi drar fra henne (og kanskje ikke lever neste sommer) og at vi egentlig bare har to uker så det blir lite tid.

Jeg forklarte litt om hvorhen det føles for meg (som er introvert) å bo på folk i to uker. Selv om jeg liker folka og å være sammen med dem. Men at pustehullene jeg finner meg hjemme forsvinner. At jeg blir sliten. Og så kommer hjem. Og skal på jobb
Og det er ikke engang det som skremmer meg, men vissheten om at svigermor kommer hit og jeg vet ikke når og hvor lenge, i august.

Back
Topp