Jepp, må detJa.. Spyro må ta vare på seg selv gitt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, må detJa.. Spyro må ta vare på seg selv gitt!
Tror han er blidere nå [emoji23]Ikke bra [emoji14] Da kan han være på hytta si. Hehe.
Med din historikk så får du be ho sjekke åpning [emoji23]
Nja, behøver ikke bety noe.Jeg hadde regelmessige kynnere på ctg-registreringa i dag.. sånn type hvert 4.minutt i 40 minutter.. det må jo tyde på at det modnes her [emoji85]
Syns det og er en koselig ting [emoji2] tenk så deilig om noen kommer å lager middag en dag eller setter på en klesvask [emoji7]Ja, det synes jeg. [emoji14]
Hahahah, herreguuuuud... [emoji23]Jeg skrev her i går at ungene bare stoler på meg når det gjelder fiskeboller. Det liker ikke samboer, så når han har noe møte eller noe og ikke kommer hjem fra jobb så lager jeg det.
En gang da frøkna var 3, skulle jeg steke noen pannekaker en kveld etter en fotballkamp, av røre fra dagen før.
Frøkna bllr med på kjøkkenet. Ser på røra, på meg, på stekepanna og på meg igjen. Så sier hun: "klarer du dette her da mamma?"
"ja", sier jeg "dette er da ikke så vanskelig"
Da kommer det fra 3-åringen: "det er jo ikke akkurat fiskeboller dette her da!" [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg trodde jeg skulle dø av latter [emoji23][emoji23][emoji23]
Ikke så ille nei!Det er bra!
At jeg har gått det?Hæ, det hadde jeg aldri trodd [emoji54]
Fortsatt 31 [emoji13]6 [emoji14]
Haha..
Godt når dere bllr to [emoji4]Så koselig å høreVært hjemme med lille, og en tur hos mamma. Jeg er så sliten om dagen, så jeg har bare koblet ut litt
Samboer går i ferie på fredag, heldigvis.
Hva med deg da?
Vel. Forumappen funka. Tror noen innlegg/personer forsvant litt når den begynte gå til h***... :/Godt det ikke er mer [emoji23]
Skjønner ikke hvordan vi klarte 10 000 i døgnet før??
Trenger jo ikke hate å lage mat pga det da, dårlig unnskyldning tilogmed så lenge etterpå [emoji23][emoji23][emoji23]At jeg har gått det?
Nei det kan.jeg skjønne at du ikke hadde trodd [emoji23][emoji23]
Var jo en grunn til at jeg hater å lage mat den dag i dag [emoji23][emoji13]
Ok. Helt annet sted vi skal
Tror han er blidere nå [emoji23]
Kommer hjem igjen i morgen..
Prøver sjekke selv, merker jeg er blitt mykere i alle fall.. Men finner ikke ut hvor den åpninga evt skulle vært. Er nok bortgjemt enda![]()
Ja egentlig. Han er så liiiten..! Menmen. Jeg er ikke så redd for det mer nå i alle fall.Ja det er det ihvertfall, selvom han jo godt kan vente litt
Godr vi er noen [emoji6]Ja jeg også
Er nok der jeg er og [emoji13]Haha, jeg KAN altså lage mat da. Jeg bare har ikke lyst [emoji23]
Hadde jeg ogsåNja, behøver ikke bety noe.
Jeg hadde kynnere hele andre svangerskap jeg...
[emoji7][emoji7]Bra det [emoji173] Gleder meg til han kommer jeg og [emoji23]
Ja når jeg kommer under dyna [emoji171]Håper det snart blir bedre da