Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Vel, nå er ikke jeg heller det mer. Men 6 min er ikke så ille..Det er ikke jeg [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel, nå er ikke jeg heller det mer. Men 6 min er ikke så ille..Det er ikke jeg [emoji13]
Kos dere videre på ferie! Jeg elsker Danmark, var der annenhver sommer i oppveksten [emoji106]Vi er i Danmark![]()
Sånn kan set gåProduseres innlegg her altså! Lada i 5 minutter og poff! 10 sider bak i denne tråden..
Jeg kan hoppe dit en tur [emoji6]Jupp, så dette må vi bare klare, syns noen kan være mer aktiv med lekene også da siden jeg ofte hopper frem og tilbake idag [emoji4]
Ja jeg ogsåDriver på.
Nei alle kan ikke legge seg [emoji6]Er ikke mye annet å gjøre men dette klarer vi så sant ikke alle stikker nå da
Haha, jeg KAN altså lage mat da. Jeg bare har ikke lyst [emoji23]Litt sånn som våre menn bør gjøre med oss?? [emoji13]
(jeg har gått kokkeskolen altså, mangler bare læretiden..) [emoji23]
Mhm eller I det minste vanlige parkeringsplassene, er en grunn til at de har 6 familie parkeringsplasser og når kun 2 faktisk har med barn blir det feilKunne parkert på sykkelparkeringa...
Jodajoda. Sendt gubben på furtetur. Han trengte det. Jeg sitter da her og kjenner på at kynnerene mine begynner bli plagsomme gitt.. Litt verre enn tidligere dager, liksom. Kommer nok bare til å bygge seg opp slik at jeg sliter med å skille det fra rier den dagen fødselen begynner. Igjen.
Haha, det burde jeg skjønt [emoji23]Criminal minds altså.
Det er i grunnen ganske godt [emoji6]Det verste er at jeg fikk lyst på det [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja jeg vetOgså så deilig å heller kose oss imorgen
Så teit!Kan tro jeg ble irritert når denna parkerte på familie parkeringen, som om den trengte ekstra plassen![]()
Jeg er lys våken [emoji16]Det ER mulig. Men.. Folk begynner jo bli trøtte nå da....
Så gøy og spennendeJeg hadde regelmessige kynnere på ctg-registreringa i dag.. sånn type hvert 4.minutt i 40 minutter.. det må jo tyde på at det modnes her [emoji85]
Faste enda?Nei fristet ikke like mye, må vente til etter 12 før jeg finner meg noe da [emoji23]
Vel han som kjørte hadde vel kanskje familie hjemme, hun som står parkert ved siden av er nok også kjekk men ingen familie ihvertfallHadde likt å sett den familien som kom til butikken på den der sammen.
Jaa men du skjønner at de ligger mest sannsynlig i garasjen. Så da må isåfall du hente til meg, jeg nekter å gå ut [emoji28][emoji28]Hmmm skjøteledning [emoji6]
Ja.. Og 500 av dem i denne tråden, så får vi de 25000 jeg ønsket meg!574 fra 2354 stat og 681 fra 0004 stat.... Så er vel kanskje lurt å gå for minst 700 så vi er sikre [emoji6]