Weeee [emoji16]Nå er det vel snaaaart bare 600..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weeee [emoji16]Nå er det vel snaaaart bare 600..
[emoji23][emoji23][emoji23] jaja du får legge inn ønsker [emoji6]Haha, jamen..! Jeg vil bli bortskjemt med mat når jeg kommer hjem!
Du vet... Før gjorde de mere det... Barselgrøt er besøk etter fødsel og kunne ha med seg mat, lage mat, vaske klær eller gulv [emoji6] så går å ønske seg det[emoji6][emoji6]Mmhm... Lurer på om jeg skal skrive ønskeliste på barsel altså. "nå har jeg drevet med produksjon av mennesker her, så nå ønsker jeg meg kake, bakst og vårruller"
Sånn.. Siden noen får babyshower... Jeg vil ha foodshower når jeg kommer hjem.
Da får du prøve hente deg inn! /masse innleggProduseres innlegg her altså! Lada i 5 minutter og poff! 10 sider bak i denne tråden..
Ikke jegJeg er lys våken [emoji16]
Når har du termin?Jeg hadde regelmessige kynnere på ctg-registreringa i dag.. sånn type hvert 4.minutt i 40 minutter.. det må jo tyde på at det modnes her [emoji85]
Jeg også! Min største drøm er at alle venner og familie kommer på besøk på hver sin dag, med middag til meg. [emoji7]Haha, jamen..! Jeg vil bli bortskjemt med mat når jeg kommer hjem!
Jeg er halvt dansk så vi var der mer eller mindre hver sommerKos dere videre på ferie! Jeg elsker Danmark, var der annenhver sommer i oppveksten [emoji106]
Blir nok babypass på han ja[emoji6]Verdifull pappa-og-banytid det [emoji6]
Huff I hele helga måtte jeg minne alle på å bare snakke norsk med snuppa, altså hvor vanskelig kan det da være? [emoji54]Du och jag [emoji6]
Ser for deg det ja med bekkenløsninga og store magen [emoji85][emoji85]Henge utenfor [emoji12][emoji23]
Tjaaa.. Pøse på med innlegg. Heiaheia.Tja, tror nok det blir trangt idag da
Tror ikke jeg kommer til å henge på så lenge i kveld.Ja.. Og 500 av dem i denne tråden, så får vi de 25000 jeg ønsket meg!
Høres bra ut! Skal det nå jeg også [emoji4]Jeg kan hoppe dit en tur [emoji6]
Du skal vel være oppe?Nei alle kan ikke legge seg [emoji6]
Og nå er jeg 3 minutter bak, men fremdeles snakk om 5 sider?! Det kaller jeg fart [emoji106]Bra det![]()
Er så rask jeg kanGår tregr her synes jeg
Har hatt regelmessige kynnere hver kveld i over ei uke nå. Men bare ca 10 min mellom, da, og over ca 3 timer pr kveld.. Men modnes nok litt her og...Jeg hadde regelmessige kynnere på ctg-registreringa i dag.. sånn type hvert 4.minutt i 40 minutter.. det må jo tyde på at det modnes her [emoji85]
Ladeplate på nattbordet.. Laderen rekker ikke opp i senga [emoji28]Finne lader [emoji6]