Og ikke noe kan være bedre enn det [emoji4]Prøver mitt beste i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og ikke noe kan være bedre enn det [emoji4]Prøver mitt beste i alle fall
Mmhm... Lurer på om jeg skal skrive ønskeliste på barsel altså. "nå har jeg drevet med produksjon av mennesker her, så nå ønsker jeg meg kake, bakst og vårruller"Åå,.så godr, [emoji7]
Synes det skravles jeg?Gjør det for dødt der nå [emoji24]
Får satse på at det går uansett [emoji4]Det er det
Ja får detFår satse på at det går uansett [emoji4]
Kan ikke plutselig bli tomt [emoji13]Sant det[emoji23]
Aha, lenge til han kommer da tror du?Han jobber litt
Haha, uff... Nei ikke lett det der.Prøvde.
Han lå og så mellom sprinklene og sa "mamma, ikke sove nå, heeeeii"
Verdifull pappa-og-banytid det [emoji6]Joda, og er mest i førsten jeg tenker på og når jeg er alene... Sambo her jobber mye sent og da er det jo greit å ha mye lettvint for meg når jeg mest sannsynlig er mye alene både til lunsj og middag [emoji13][emoji13] og sambo lager ikke mat så blir han som får passe baby mens jeg lager mag evt.. [emoji23] [emoji23]
Og han var bare sååå nydelig der han låHaha, uff... Nei ikke lett det der.
Det er kjedelig.. :/Huff hadde hvert trist, eller ser jo mye lignende i Egypt for der går mye på status folk tvinger seg inn i jobber pga status og lønn
Han er hjemmeAha, lenge til han kommer da tror du?
Den bllr det når man shopper [emoji23]Jupp [emoji23] Uansett. Lommeboka ble slunken [emoji28]
Ja, og vi har ikke dentinox [emoji54]Ja da er det sikkert det
Der er jeg bare for å spise [emoji23]Hadde vært kjekt å like kjøkkenet selv.. Men nei.
Du har gjort en god innsats tidigere i dag [emoji6]Mye mer i går enn i dag da. Men prøver. Men gir meg snart![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] høres nesten ut som svigermor med andremann, det hun husket aller best var alt av mat etter fødselen [emoji23][emoji23]Mmhm... Lurer på om jeg skal skrive ønskeliste på barsel altså. "nå har jeg drevet med produksjon av mennesker her, så nå ønsker jeg meg kake, bakst og vårruller"
Sånn.. Siden noen får babyshower... Jeg vil ha foodshower når jeg kommer hjem.
Joa men ikke såååå mye syns jegSynes det skravles jeg?