Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Prøver mitt beste i alle fallJupp, må jo bare det[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver mitt beste i alle fallJupp, må jo bare det[emoji16]
Det er detMen er jo flere som pleier å legge seg nå
Vil ikke ha to dager igjen [emoji85]Veldig. Menmen. I verste fall ja er det to dager igjen
. Og jeg bør være god en dag og to da. Nå skriver jeg bare masse feil ser jeg.... [emoji13]
Bidrar litt mot slutten; men ser ut som det hadde gått fint uten megVi må bare skravle på
Han jobber littMannen da?
Så bra [emoji4]De gjorde de![]()
Haha, åh, gubben elsker gode stekepanner [emoji23]Haha, her fikk samboer stekepanne av frøkna til jul [emoji23]
Nja godt du er med sier jegBidrar litt mot slutten; men ser ut som det hadde gått fint uten meg![]()
Heeei på deg!Flinke dere er![]()
Nydelig bildeLiten oppsummering fra dagen i dag.
Stort nærmere kommer man ikke, makak-ape og min eldste.
![]()
Huff hadde hvert trist, eller ser jo mye lignende i Egypt for der går mye på status folk tvinger seg inn i jobber pga status og lønnJa egentlig. Tenk om alle skulle gjort det samme.. Og hvem skulle da gjort det ingen liker?
Åssen er det med deg Lillafrosk?Ajour!
Ja da er det sikkert detNei antar det er tenner, snart 9 mnd og null tenner
Hei på deg ogHeeei på deg!
Gå og legg deg [emoji4]Kan gå. Men jeg går rett og slett snart. Men får fryktelig dårlig samvittighet.. Så er så i tvil da![]()
Godt om jeg kan være til nytte [emoji171]Nja godt du er med sier jeg
Neida bare til vi har klart 6000 [emoji23][emoji23][emoji23]Haha. Skal vi ta den, så må vi holde på hele døgnet [emoji28]
Kommer seg nok etterhvert [emoji6]Yngste mi er jo lita.
Men hun hadde nok helst hatt en meny bestående av morsmelk. Morsmelk og morsmelk. I tillegg skive med nam dvs syltetøy som hun får hos mormor. Og ellers glad i sjokoladekake og gele og denslags.... Middag, bare ris og noen grønnsaker. Ikke kjøtt. Men for all del. Spiser skinke og salami... Ikke på brød da. Og yoghurt.
Det er du ❤❤Godt om jeg kan være til nytte [emoji171]
Det gjør jeg ogsåNydelig bildeOg jeg ELSKER det håret [emoji171]