Bra detProduseres innlegg her altså! Lada i 5 minutter og poff! 10 sider bak i denne tråden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra detProduseres innlegg her altså! Lada i 5 minutter og poff! 10 sider bak i denne tråden..
Sov godt du [emoji8]God natt. Beķlager kort kveld for min del [emoji33] Jeg heier på dere. Var nettopp 908 innlegg på siste oppdatering.
Nei er ikke detIkke bra
Høres fornuftig ut574 fra 2354 stat og 681 fra 0004 stat.... Så er vel kanskje lurt å gå for minst 700 så vi er sikre [emoji6]
Finne lader [emoji6]Jeg har så lite batteri på telefonen nå, må nok legge den fra meg ei lita stund [emoji28] 2%..
Også så deilig å heller kose oss imorgenMhm enig i det
Ja.. Spyro må ta vare på seg selv gitt!Enig i det [emoji4]
Jeg er her [emoji6]Så når jeg kommer inn for første gang på flere dager, så går folk og legger seg [emoji14]
Nei da, sov kun i 3,5 timer i natt og skal snart i seng selv..
Det høres lurt ut [emoji4]574 fra 2354 stat og 681 fra 0004 stat.... Så er vel kanskje lurt å gå for minst 700 så vi er sikre [emoji6]
Skikkelig bortskjemt der, jeg, egentlig.Hihi, ja nettopp da [emoji16]
Hæ, det hadde jeg aldri trodd [emoji54]Litt sånn som våre menn bør gjøre med oss?? [emoji13]
(jeg har gått kokkeskolen altså, mangler bare læretiden..) [emoji23]
Du och jag [emoji6]Får være mer aktiv jeg da for å balansere det [emoji4]
Vi får sjekkeHm.. Noe tall mon tro?
6 [emoji14]31 bak [emoji13]
Så koselig å høreHyggelig å se at du og kom på! Gjort i dag?
Der kom tallene574 fra 2354 stat og 681 fra 0004 stat.... Så er vel kanskje lurt å gå for minst 700 så vi er sikre [emoji6]
Ikke jeg... Er spent....Skravle skravle, noen som vet hvor vi ligger nå?
Så bra da, kanskje bare vi som er ajour som føler det går tregtProduseres innlegg her altså! Lada i 5 minutter og poff! 10 sider bak i denne tråden..
Må jobbe ferdigAha Så han mangler bare å finne senga [emoji6]