Mhm enig i detMå faktisk nesten det for dumt å slite flere dager med dette kravet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm enig i detMå faktisk nesten det for dumt å slite flere dager med dette kravet
Vi er i DanmarkSå gøy [emoji4]
Hvor er dere?
Litt sånn som våre menn bør gjøre med oss?? [emoji13]Kjedling.
Kanskje du kan lære ham? Litt sånn.. Lage mat sammen. Begynne med å gi ham sånne oppgaver du ville gitt en 5 åring [emoji14]
Hm.. Noe tall mon tro?Går tregr her synes jeg
Aha Så han mangler bare å finne senga [emoji6]Han er hjemme
Tror jeg på [emoji7][emoji7]Og han var bare sååå nydelig der han lå
Hvor i Danmark ligger den?Vi var på Givskud Zoo (også kaldt løveparken) , elsker den dyrehagen![]()
Kunne parkert på sykkelparkeringa...Kan tro jeg ble irritert når denna parkerte på familie parkeringen, som om den trengte ekstra plassen![]()
Hmmm skjøteledning [emoji6]Rekker ikke opp i senga [emoji85]
Dette går veien, siden det er 30 min siden du skrev dette [emoji6]908 innlegg igjen fra 0004 staten
Jeg og. Evt kan jeg til nød rydde/vaske litt.Der er jeg bare for å spise [emoji23]
Bare fint med dra hjelp på slutten [emoji2][emoji6]Bidrar litt mot slutten; men ser ut som det hadde gått fint uten meg![]()
Driver på.Vi må bare skravle på
Skal gjøre mitt besteBare fint med dra hjelp på slutten [emoji2][emoji6]
Hadde likt å sett den familien som kom til butikken på den der sammen.Kan tro jeg ble irritert når denna parkerte på familie parkeringen, som om den trengte ekstra plassen![]()
Haha, jamen..! Jeg vil bli bortskjemt med mat når jeg kommer hjem![emoji23][emoji23][emoji23] høres nesten ut som svigermor med andremann, det hun husket aller best var alt av mat etter fødselen [emoji23][emoji23]
Tja, tror nok det blir trangt idag daHaha! Jau..! Neppe mye igjen nå [emoji173]️[emoji173]️
Henge utenfor [emoji12][emoji23]Laderen rekker ikke oppi senga [emoji28] men lader litt innimellom!