♡ Skravletråd JUNI ♡

Åå,.så godr, [emoji7]
Mmhm... Lurer på om jeg skal skrive ønskeliste på barsel altså. "nå har jeg drevet med produksjon av mennesker her, så nå ønsker jeg meg kake, bakst og vårruller" :D
Sånn.. Siden noen får babyshower... Jeg vil ha foodshower når jeg kommer hjem.

Joda, og er mest i førsten jeg tenker på og når jeg er alene... Sambo her jobber mye sent og da er det jo greit å ha mye lettvint for meg når jeg mest sannsynlig er mye alene både til lunsj og middag [emoji13][emoji13] og sambo lager ikke mat så blir han som får passe baby mens jeg lager mag evt.. [emoji23] [emoji23]
Verdifull pappa-og-banytid det [emoji6]

Huff hadde hvert trist, eller ser jo mye lignende i Egypt for der går mye på status folk tvinger seg inn i jobber pga status og lønn
Det er kjedelig.. :/

Kan tro jeg ble irritert når denna parkerte på familie parkeringen, som om den trengte ekstra plassen
14cd658105dbc87a787b3a4d0b2fb38d.jpg

Mmhm... Lurer på om jeg skal skrive ønskeliste på barsel altså. "nå har jeg drevet med produksjon av mennesker her, så nå ønsker jeg meg kake, bakst og vårruller" :D
Sånn.. Siden noen får babyshower... Jeg vil ha foodshower når jeg kommer hjem.
[emoji23][emoji23][emoji23] høres nesten ut som svigermor med andremann, det hun husket aller best var alt av mat etter fødselen [emoji23][emoji23]

Back
Topp