Laderen rekker ikke oppi senga [emoji28] men lader litt innimellom!Whaaa, hente lader bare..?[emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laderen rekker ikke oppi senga [emoji28] men lader litt innimellom!Whaaa, hente lader bare..?[emoji23][emoji23]
Spent på tallene nåJa, vi skravler jo i vei så dette går fint vettu[emoji2]
Syns jeg ogsåGår tregr her synes jeg
Enig i det [emoji4]Ikke ha det.. Føler du deg dårlig (som jeg skjønte det..?) er det jo bedre å prioritere deg selv enn FORUMET. Så viktig er det ikke at det skal gå på helsa løs..
Må faktisk nesten det for dumt å slite flere dager med dette kravetJa får det
Hihi, ja nettopp da [emoji16]Ja.. Som når samboer Ikke er hjemme for å fore meg. [emoji14]
Ja er det skjønner jegLike greit det
31 bak [emoji13]3,bare.
Rekker ikke opp i senga [emoji85]Finne lader?
Jodajoda. Sendt gubben på furtetur. Han trengte det. Jeg sitter da her og kjenner på at kynnerene mine begynner bli plagsomme gitt.. Litt verre enn tidligere dager, liksom. Kommer nok bare til å bygge seg opp slik at jeg sliter med å skille det fra rier den dagen fødselen begynner. Igjen.Åssen er det med deg Lillafrosk?
Det er ikke jeg [emoji13]Ajour!
Hyggelig å se at du og kom på! Gjort i dag?Hei på deg og![]()
Lader litt innimellom!Du må lade
Ja det er helt sprøtt at de tør...Helt sant men å forsvare det i sånne grupper da
Haha! Jau..! Neppe mye igjen nå [emoji173]️[emoji173]️Neida bare til vi har klart 6000 [emoji23][emoji23][emoji23]
Hihi, nei man må velge sine kamper med omhu [emoji6]Hvis jeg vil ha en diskusjon om det hver dag og ende opp med sur stemning og frossen pizza evt takeaway hver dag.. Så nei, orker ikke det... Jeg kan kanskje få han vil å hjelpe med mat om det bare må varmes...
Nei [emoji106][emoji106]Og ikke noe kan være bedre enn det [emoji4]
Så gøy [emoji4]Liten oppsummering fra dagen i dag.
Stort nærmere kommer man ikke, makak-ape og min eldste.
![]()
Ikke braSyns jeg også
Ja synes detJa det er helt sprøtt at de tør...