♡ Skravletråd JUNI ♡

Kan gå. Men jeg går rett og slett snart. Men får fryktelig dårlig samvittighet.. Så er så i tvil da :(
Ikke ha det.. Føler du deg dårlig (som jeg skjønte det..?) er det jo bedre å prioritere deg selv enn FORUMET. Så viktig er det ikke at det skal gå på helsa løs..

Hvis jeg vil ha en diskusjon om det hver dag og ende opp med sur stemning og frossen pizza evt takeaway hver dag.. Så nei, orker ikke det... Jeg kan kanskje få han vil å hjelpe med mat om det bare må varmes...

Kjedling.
Kanskje du kan lære ham? Litt sånn.. Lage mat sammen. Begynne med å gi ham sånne oppgaver du ville gitt en 5 åring [emoji14]

Ikke ha det.. Føler du deg dårlig (som jeg skjønte det..?) er det jo bedre å prioritere deg selv enn FORUMET. Så viktig er det ikke at det skal gå på helsa løs..
Haha uff nei. Er den dumme allergien som blåste meg helt ut rett og slett. Dumme kropp [emoji33] Så ble det jo litt manko av søvn og dermed hodepine fra det også fra før. Men går å pusser tenna. Får tvinge meg i gang.

Må til byen i morgen med to unger. Også innom ett kjøpesenter... Med to unger. Blir en lang dag. Og foretrekker å være i grei form der også. Byturer tar så altfor mye energi fra meg så.

Back
Topp