Rugerpåape2
Elsker forumet
Ja, vi skravler jo i vei så dette går fint vettu[emoji2]Sikkert enda mindre nå etter 28 minutter [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi skravler jo i vei så dette går fint vettu[emoji2]Sikkert enda mindre nå etter 28 minutter [emoji4]
Ikke ha det.. Føler du deg dårlig (som jeg skjønte det..?) er det jo bedre å prioritere deg selv enn FORUMET. Så viktig er det ikke at det skal gå på helsa løs..Kan gå. Men jeg går rett og slett snart. Men får fryktelig dårlig samvittighet.. Så er så i tvil da![]()
Ja. Og takket være Æ ble den enda litt billigere. Den må jo handles uansett [emoji14]En deilig tanke ikke sant?![emoji23]
Mhm tydeligvisJa noen er bare vanskelige...
X XKrysser fingrene
HeldigvisVi ligger så godt ann atte[emoji1]
Ja.. Som når samboer Ikke er hjemme for å fore meg. [emoji14]Går i nøden
Like greit detHuff. Ikke medlem på sånne jeg
3,bare.29 bak nå [emoji13]
Det hadde detJepp. Her og. Skravle uten press resten av uka hadde vært fint
Tåpelig...Noen mener det ja
Satser på det...!Det hadde det
Helt sant men å forsvare det i sånne grupper daNei det fatter man ikke... Men desverre skjer et jo, det ser man jo på barn som blir misbrukt..
Hvis jeg vil ha en diskusjon om det hver dag og ende opp med sur stemning og frossen pizza evt takeaway hver dag.. Så nei, orker ikke det... Jeg kan kanskje få han vil å hjelpe med mat om det bare må varmes...Ja,hvis du ikke har en mann som kan lage litt da [emoji6]
Det er detTåpelig...
Hvis jeg vil ha en diskusjon om det hver dag og ende opp med sur stemning og frossen pizza evt takeaway hver dag.. Så nei, orker ikke det... Jeg kan kanskje få han vil å hjelpe med mat om det bare må varmes...
Det så koselig ut!Liten oppsummering fra dagen i dag.
Stort nærmere kommer man ikke, makak-ape og min eldste.
![]()
Haha uff nei. Er den dumme allergien som blåste meg helt ut rett og slett. Dumme kropp [emoji33] Så ble det jo litt manko av søvn og dermed hodepine fra det også fra før. Men går å pusser tenna. Får tvinge meg i gang.Ikke ha det.. Føler du deg dårlig (som jeg skjønte det..?) er det jo bedre å prioritere deg selv enn FORUMET. Så viktig er det ikke at det skal gå på helsa løs..