>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Vokser ufattelig fort. Og vi har sånn traktorgressklipper. Så må låne sveiseapparat og alt for å fikse. Da tar det jammen tid [emoji13]Oj såpasa ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vokser ufattelig fort. Og vi har sånn traktorgressklipper. Så må låne sveiseapparat og alt for å fikse. Da tar det jammen tid [emoji13]Oj såpasa ja
Folk er opptatt![]()
Tror ikke noen blir å se leggene mine før jeg føder uansett [emoji23]Joda. Aaaalt de ser på [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha ja. Er ikke sen jeg da
Jeg trenger ja. Men de i hus syns visst ikke det. Og akkurat nå skulle jeg hatt en leilighet og rømt inn i [emoji13][emoji42][emoji42]Lov med en pause/powernap om du trenger det [emoji6]
Ja, dette var en lur idé av meg gitt!Ja da vet du hva du skal gjøre senere [emoji6]
Gjør nok det. Men noen klussa det til [emoji23][emoji13]Skravle i søvne funket vel Bra? [emoji14] men nei, det går kanskje bedre å skravle mye etterpå om du først tar en powernap?
Ja det var kanskje det. Nesten umulig å klare å skrive mer på en dag, [emoji23]
Hurra meg rundt2879 igjen nå[emoji106][emoji106]
Det vil jeg troHørtes deilig utfunker vel dårlig om jeg gjør det på jobb [emoji23]
Hørtes nydelig utPizza og brus. Og serier. Her blir jeg sittende i kveld
6 plass nåLigger vel ganske høyt oppe du?
Haha. Plutselig var sola her ja [emoji274]Nettopp [emoji23]
Får ta dem i morgen [emoji6]
Går nedovdr2879 igjen nå[emoji106][emoji106]
Hahaha såpass [emoji14]Tror ikke noen blir å se leggene mine før jeg føder uansett [emoji23]
Høres helt ok utPizza og brus. Og serier. Her blir jeg sittende i kveld
Mhm der sa du detJeg vet![emoji13] helt koko!
Kom IKKE som ett sjokk [emoji14]Jeg og Kengu har klart over 900![emoji23]