Folk er opptattHallooooo??[emoji38][emoji38]
Trodde det skulle være litt liv her idag?!?![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Folk er opptattHallooooo??[emoji38][emoji38]
Trodde det skulle være litt liv her idag?!?![emoji23]
Målet får være å toppe 25000 her i kveld da [emoji16]Det har vi ja
Ikke akkurat nå. Er på jobb. Litt vanskelig da. Men vet aldri i kveld [emoji23]Skal du ta den tilbake igjen da?![]()
Godt det er slike steder med godt variert utvalg daMhm nemlig. Jeg har cøliaki![]()
Haha ja. Er ikke sen jeg daHaha, godt med luker man kan benytte[emoji23]
Skolen er jo slutt, så ferie er det på en måte...Nærmer seg kraftig da. Men er vel gjerne synlig med sommerferie mtp at det gjerne er mindre barn/voksne på avd/sfo også. Så nedtelling for fullt da![]()
Så braVi fikk godkjent med 200 over[emoji6][emoji6]
Mine er jo ikke hjemme i dag men jeg har lovet enten sjokopålegg eller sjokomelk til frokost i morgen om de ikke maser mer før den tid ;-)Hihi ja. Vi forhandlet oss frem til smoothie så helt greit. Og de får nok en is senere . Blir varmere og varmere her.
Denne er veldig aktiv ja. Og uansett hva Tamara sier, vi slår ikke denne i juli altså. Eller august.Skremmende nok. Altså... 17 000 sist mnd var en ganske aktiv mnd altså [emoji14] Denne er jo syk
He he søt daGuttungen..."mamma kan vi på butikken kjøpe godis. Jeg har jo ferie ikke sant![]()
Kos degSnart på Egon for lunsj
Liker ikke å falle nedover hunRonja tok det fort tilbake [emoji14]
Du stiller høye kravMålet får være å toppe 25000 her i kveld da [emoji16]
Yep!Du stiller høye krav
Tid for lunsj her.Heh! Godt du gjør noe. Jeg har.. Smurt meg brød. [emoji14]
Greit å ta en sjekk da ja [emoji4]Blir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
Vi gir oss ikke [emoji23]Bra det og!
Skal prøve i dag også
Flott [emoji16]Jeg er her og skal prøve litt[emoji1]
Ja det var kanskje det. Nesten umulig å klare å skrive mer på en dag, [emoji23]Det er utrolig bra![emoji1]
Tror vi hadde 5-600 i gamle dager?
Trodde vi hadde skrevet mer nemlig [emoji13]Ikke flere?![emoji28] var da mange nok synes jeg!