Oj såpasa jaIkke lett da gitt. Og fremdeles ei stund for leggetid på de. Mannen lånte en plenklipper. Så nå skal gresset klippes. Vår røyk. Så gresset er sikkert en halvmeter nå [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj såpasa jaIkke lett da gitt. Og fremdeles ei stund for leggetid på de. Mannen lånte en plenklipper. Så nå skal gresset klippes. Vår røyk. Så gresset er sikkert en halvmeter nå [emoji33]
Lov med en pause/powernap om du trenger det [emoji6]Ja. Syns vi ligger godt ann sånn sett. Men jeg er så trøøøtt [emoji23] Vil ta en liten pause vurderer jeg. Men så redd det ødelegger alt...
Skravle i søvne funket vel Bra? [emoji14] men nei, det går kanskje bedre å skravle mye etterpå om du først tar en powernap?Ja. Syns vi ligger godt ann sånn sett. Men jeg er så trøøøtt [emoji23] Vil ta en liten pause vurderer jeg. Men så redd det ødelegger alt...
Det var sikkert stas for både mini og farfar?Guttungen avgårde. Gledet seg så masse og stor stas når farfar kom og han stod klar med bagen sin[emoji173]️![]()
Hørtes deilig utSov 10 min jeg nå
Ja det var stas for de beggeDet var sikkert stas for både mini og farfar?![]()
Får satse på det daKan hvertfall bli om tempo holder![]()
Ligger vel ganske høyt oppe du?Fallt mye ned jeg
JaddaJajaja, dette må da gå? [emoji23]
Mhm!Ja ellers hadde det vært gale
[emoji7][emoji7]Hihi ja skjønneste [emoji173]️[emoji173]️
Nettopp [emoji23]Er så giddaløst. Vært regn her jo. Hele tiden... Hvem trenger vel glatte bein da? [emoji23] Sola kom brått på da haha
Joda. Aaaalt de ser på [emoji23][emoji23][emoji23]Haha, her er det ikke mye glatte legger heller... Ekstra tiltak for tiden, og regner med at ingen ser på LEGGENE til en vaggende ku uansett [emoji23]
Ja da vet du hva du skal gjøre senere [emoji6]Jepp! Og han er nå blitt blid som ei sol allerede [emoji23]
Funket godt det der.
Bare å skravle på [emoji28]Jadda![]()
Hehhe, åja, er nok ikke lett å lure de[emoji6][emoji6] men jeg pleier å ha litt grønnsaker pg masse frukt[emoji16][emoji16]Lager litt is selv ja. Det med grønnsaker i is merka guttungen her Hehe
Du er gal
Så bra!2879 igjen nå[emoji106][emoji106]