Med aktiviteten denne mnd er jeg fornøyd jeg ikke har falt lenger jeg.Liker ikke å falle nedover hun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med aktiviteten denne mnd er jeg fornøyd jeg ikke har falt lenger jeg.Liker ikke å falle nedover hun
Hurra for detDa kom mannen hjem med spinnere til ungene her også
Fallt mye ned jegMed aktiviteten denne mnd er jeg fornøyd jeg ikke har falt lenger jeg.![]()
Ja sikkert en prioritering det [emoji6]Fint vær i Oslo-området, kan være noen prioriterer å være ute. Vi er ferdige med tur og skal straks montere sprinkelseng [emoji4]
Ikke lett da gitt. Og fremdeles ei stund for leggetid på de. Mannen lånte en plenklipper. Så nå skal gresset klippes. Vår røyk. Så gresset er sikkert en halvmeter nå [emoji33]He he ja jeg også
Nope, ikke mer klaging derfra. Han stortrives nå. Vil flytte til hytta han [emoji23]Så greit å ha noen med hytte som man kan låne litt[emoji16][emoji16] med ps4 og nett ja, da burde han ikke klage hvertfall [emoji23][emoji23]
Say what??Bare penisvekter evnt
Jajaja, dette må da gå? [emoji23]Har du trua?![]()
Jupp. Stor stas. Han leta visst overalt [emoji14]Hurra for det
Jeg har ikke rukket å barbere [emoji23]Nei. Kommet hjem nå. Barbere bein. Ble sol! Ta barna med på sykkeltur og milkshake mens det er værSes senere
![]()
Å det så skikkelig fælt ut gittFælt med sjokolademilkshake etter å ha løpt etter de to trolla mine som sykla helst fra meg [emoji23]![]()
Det passet jo supert [emoji16]Blir alene i kveld jeg [emoji23]
Fikk sendt furtegubbe på hytta [emoji106] og dattera skulle sove med tante i natt, før de drar igjen i morgen. [emoji14]
Blir bare meg og bikkjene altså..!
Er så giddaløst. Vært regn her jo. Hele tiden... Hvem trenger vel glatte bein da? [emoji23] Sola kom brått på da hahaJeg har ikke rukket å barbere [emoji23]
Stubber ja [emoji13]
Hihi, flaks [emoji6]Haha[emoji23] de hadde MASSE igjen! Så nå har jeg Pepsi for en stund[emoji12]
Jepp! Og han er nå blitt blid som ei sol allerede [emoji23]Det passet jo supert [emoji16]
Virkelig [emoji23][emoji23]Å det så skikkelig fælt ut gitt![]()
Så godt å høre [emoji173]Tusen takk [emoji173] er hjemme nå og alt står bra til![]()
Noen som har det. Ikke halvferdig en gang jegFerdig på jobb.![]()
Så koselig [emoji173] heldige morfarVeldig koselig! Og stas å ha med meg pappa'n min. Var en litt stressa og bekymra, men mest rørt morfar som fikk se barnebarnet på ultralyd [emoji173]
Haha, her er det ikke mye glatte legger heller... Ekstra tiltak for tiden, og regner med at ingen ser på LEGGENE til en vaggende ku uansett [emoji23]Er så giddaløst. Vært regn her jo. Hele tiden... Hvem trenger vel glatte bein da? [emoji23] Sola kom brått på da haha