♡ Skravletråd JUNI ♡

Haha lykke til da. Hørtes... spennendr ut hvertfall [emoji14] Håper det smaker
Håper jeg også. Klok av skade skulle mannen handle med noe til dessert/god kveldsmat sa han. Så ikke ungene legger seg sultne.

Mannen har også tenkt på at han skal lage maten. Den hadde vært kjappere på bordet om jeg gjorde nå, men tar trolig bare ca 20 min.

Rett og slett fordi jeg er så lite glad i fisk at å tilberede den fra rå tilstand kan være nok i noen tilfeller til at jeg ikke klarer spise den

Dog klarer jeg sprøstekt torskefilet så jeg skulle sikkert klart dette også.

Mannen har også tenkt på at han skal lage maten. Den hadde vært kjappere på bordet om jeg gjorde nå, men tar trolig bare ca 20 min.

Rett og slett fordi jeg er så lite glad i fisk at å tilberede den fra rå tilstand kan være nok i noen tilfeller til at jeg ikke klarer spise den

Dog klarer jeg sprøstekt torskefilet så jeg skulle sikkert klart dette også.
Får mer bvtid du da imens [emoji14]

Det er fra godt levert, vi har også hatt Adams. De skal vel egebrlog slås sammen, ene har vel kjøpt den andre?

Uansett. Nei. Det var jo en glipp at dette ikke var avbestilt. Jeg trodde det var fra neste uke så vi skulle se på der i helga, men vips så kom den.

Mannen liker maten. Ungene er grinete og vanskelige og vil ikke ha. Jeg liker stort sett en av tre med litt tilpasninger, med nok tilpasninger skal jeg klare å spise alle denne uken tror jeg. Jeg forsøker å skjule at jeg slett ikke liker en del av det og bidra til positiv stemning men vi har stort sett våre sureste uker som familie når vi har matkasse

Vi er meget utypiske og kresne da ;-) andre folk liker maten. Som mannen min. Vanlige folk
Åja.... Vet ikke om de har kjøpt hverandre eller hva, ikke følgt med[emoji23][emoji23]

Hmm, okay.. Er kanskje ikke så lett med barn heller kanskje [emoji6] her er vi nesten alt spisende[emoji6].

Vurderer matkasse eller handle i matbutikk på nett de første ukene etter lille kommer så jeg slipper å handle[emoji23][emoji23][emoji6][emoji6]

Burde gjort sånn jeg og. Spesielt når jeg tenker prøve nye ting fra butikken. Som i går endte det med fastfood pga maten smakte helt rart [emoji23]
Lurt å ha backup. Evt rett og slett kjøpe inn middagen til i morgen også?

Vi skal videre denne uka ha burgere vi skal lage selv. Det tror jeg blir godt om jeg slipper coleslaw som jeg har lyst å like men virkelig ikke gjør. Ja. Også legger jeg nok ikke løk i min burger. Men salat og tomat skal jeg ta.
Også skal vi steke potetbåter til.
Tilpasset litt ang hva jeg har i burgeren høres dette ut som min favoritt.

Og noe med svinenakke som skal stekes i strimler og serveres med nudler og diverse grønnsaker. Stekt hjertesalat og noe greier.

Men torsdag har vi "liksom st hans" i fjæra med slekta (for vi droppet det i regnet på fredag) så da planlegger jeg grillspyd så vi får vurdere holdbarheten på råvarene og se hvordan det blir.

Av og til har vi godt av en matkasse. Bare ideelt sett uker mannen faktisk kommer hjem til vanlig tid

Back
Topp