>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Var supergreit i dag ja. Mann og barn veldig fornøydeDet hørtes veldig praktisk ut[emoji16][emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var supergreit i dag ja. Mann og barn veldig fornøydeDet hørtes veldig praktisk ut[emoji16][emoji16][emoji16]
Det er detNei men godt å få litt konkurranse da [emoji14]
Kos dereNei. Kommet hjem nå. Barbere bein. Ble sol! Ta barna med på sykkeltur og milkshake mens det er værSes senere
![]()
Blir sikkert godtBlir alene i kveld jeg [emoji23]
Fikk sendt furtegubbe på hytta [emoji106] og dattera skulle sove med tante i natt, før de drar igjen i morgen. [emoji14]
Blir bare meg og bikkjene altså..!
Gjør ikke detFår ikke gjort noe med det[emoji6]
Var nok godt å få sendt han en tur på hytta [emoji3] [emoji106] deilig å få fri fra furtinga[emoji6]Blir alene i kveld jeg [emoji23]
Fikk sendt furtegubbe på hytta [emoji106] og dattera skulle sove med tante i natt, før de drar igjen i morgen. [emoji14]
Blir bare meg og bikkjene altså..!
Håper jeg også. Klok av skade skulle mannen handle med noe til dessert/god kveldsmat sa han. Så ikke ungene legger seg sultne.Haha lykke til da. Hørtes... spennendr ut hvertfall [emoji14] Håper det smaker
Det gjorde viKos dere
Så herligFerdig på jobb.![]()
Så bra daHåper jeg også. Klok av skade skulle mannen handle med noe til dessert/god kveldsmat sa han. Så ikke ungene legger seg sultne.
Jada, jeg har en god mannSå bra da![]()
Burde gjort sånn jeg og. Spesielt når jeg tenker prøve nye ting fra butikken. Som i går endte det med fastfood pga maten smakte helt rart [emoji23]Jada, jeg har en god mann![]()
Får mer bvtid du da imens [emoji14]Mannen har også tenkt på at han skal lage maten. Den hadde vært kjappere på bordet om jeg gjorde nå, men tar trolig bare ca 20 min.
Rett og slett fordi jeg er så lite glad i fisk at å tilberede den fra rå tilstand kan være nok i noen tilfeller til at jeg ikke klarer spise den
Dog klarer jeg sprøstekt torskefilet så jeg skulle sikkert klart dette også.
Åja.... Vet ikke om de har kjøpt hverandre eller hva, ikke følgt med[emoji23][emoji23]Det er fra godt levert, vi har også hatt Adams. De skal vel egebrlog slås sammen, ene har vel kjøpt den andre?
Uansett. Nei. Det var jo en glipp at dette ikke var avbestilt. Jeg trodde det var fra neste uke så vi skulle se på der i helga, men vips så kom den.
Mannen liker maten. Ungene er grinete og vanskelige og vil ikke ha. Jeg liker stort sett en av tre med litt tilpasninger, med nok tilpasninger skal jeg klare å spise alle denne uken tror jeg. Jeg forsøker å skjule at jeg slett ikke liker en del av det og bidra til positiv stemning men vi har stort sett våre sureste uker som familie når vi har matkasse
Vi er meget utypiske og kresne da ;-) andre folk liker maten. Som mannen min. Vanlige folk
Veldig koselig! Og stas å ha med meg pappa'n min. Var en litt stressa og bekymra, men mest rørt morfar som fikk se barnebarnet på ultralyd [emoji173]Så koselig å se lille da [emoji173]️
Det er vel sånn det blir, men så lenge den smaker godt er det verdt det[emoji16]Var veldig god. Nesten litt småkvalm etter men [emoji14]
Lurt å ha backup. Evt rett og slett kjøpe inn middagen til i morgen også?Burde gjort sånn jeg og. Spesielt når jeg tenker prøve nye ting fra butikken. Som i går endte det med fastfood pga maten smakte helt rart [emoji23]
Så bra[emoji16]Var supergreit i dag ja. Mann og barn veldig fornøyde![]()