♡ Skravletråd JUNI ♡

Bra skravlet i dag da
Ja. Syns vi ligger godt ann sånn sett. Men jeg er så trøøøtt [emoji23] Vil ta en liten pause vurderer jeg. Men så redd det ødelegger alt...

Veldig koselig! Og stas å ha med meg pappa'n min. Var en litt stressa og bekymra, men mest rørt morfar som fikk se barnebarnet på ultralyd [emoji173]
Ååh, så godt da [emoji173]️[emoji173]️
Jeg synes babyene er blitt så store nå at det er vanskelig å få utbytte for MIN del av UL. (sånn annet enn at det føles bra å få målt dem). [emoji14]

Guttungen avgårde. Gledet seg så masse og stor stas når farfar kom og han stod klar med bagen sin❤️:)

Ååh, så godt da [emoji173]️[emoji173]️
Jeg synes babyene er blitt så store nå at det er vanskelig å få utbytte for MIN del av UL. (sånn annet enn at det føles bra å få målt dem). [emoji14]
Helt umulig å få fine bilder, ja [emoji28] mye skygger når de er så store. Men fikk skrevet ut et par til mannen uansett.. koselig å ha selv om man ikke ser så mye fornuftig [emoji4]

Det var godt å høre:) hvor langt på vei?:)
Jeg er høygravid i dag :) 34+5. Så er jo ikke krise om hun bestemmer seg for å komme nå, men vil jo helst at hun skal holde seg der hun er noen uker til. Minst 3 uker til tenker jeg [emoji108]

Jeg er høygravid i dag :) 34+5. Så er jo ikke krise om hun bestemmer seg for å komme nå, men vil jo helst at hun skal holde seg der hun er noen uker til. Minst 3 uker til tenker jeg [emoji108]
Det forstår jeg godt :) var selv innlagt med premature rier med frøkna

Helt umulig å få fine bilder, ja [emoji28] mye skygger når de er så store. Men fikk skrevet ut et par til mannen uansett.. koselig å ha selv om man ikke ser så mye fornuftig [emoji4]
Ja, vet ikke om det er annerledes i 3d f.eks. Men var på ul 32+3, og da var det liksom.. "her er liiitt av hodet.. Her er mer... Sååå kommer ryyyggeeeeeen..."
Altså. Han er så stor. [emoji14]

Litt irritert. Her sovna jeg. En unge ned. Kan hu få stikke ut.

Annen unge ned. Kan hu besøke noen.

Og når de var ferdige med sitt mas ringer selvsagt svigerfar for sitt tull... Hvilen vart i max 5 min og jeg er surere enn jeg har vært i hele dag og hodepinen ble verre. Thænk ju maserumper !

Ja, vet ikke om det er annerledes i 3d f.eks. Men var på ul 32+3, og da var det liksom.. "her er liiitt av hodet.. Her er mer... Sååå kommer ryyyggeeeeeen..."
Altså. Han er så stor. [emoji14]
Får ikke til 3d med hu her, ligger enten med begge hendene oppi fjeset eller fjeset trykt oppi livmorveggen.... vi får se dem når de kommer ut, og nå er det ikke lenge igjen! [emoji173]

Får ikke til 3d med hu her, ligger enten med begge hendene oppi fjeset eller fjeset trykt oppi livmorveggen.... vi får se dem når de kommer ut, og nå er det ikke lenge igjen! [emoji173]
Nope..! Jeg er klar jeg. Bare 3 dager igjen til dagen L bestemte seg for å komme, her. Litt tidlig det da, men.. Er forberedt!

Back
Topp