>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Syns vi ligger godt ann sånn sett. Men jeg er så trøøøtt [emoji23] Vil ta en liten pause vurderer jeg. Men så redd det ødelegger alt...Bra skravlet i dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Syns vi ligger godt ann sånn sett. Men jeg er så trøøøtt [emoji23] Vil ta en liten pause vurderer jeg. Men så redd det ødelegger alt...Bra skravlet i dag da
Ååh, så godt da [emoji173]️[emoji173]️Veldig koselig! Og stas å ha med meg pappa'n min. Var en litt stressa og bekymra, men mest rørt morfar som fikk se barnebarnet på ultralyd [emoji173]
Ta en halvtime nå, så kommer du sterkere tilbake i kveld..? [emoji173]️[emoji173]️Vurderer seriøst en powernap.... Øyne er tunge som fy nå![]()
Ja. Lurer på det nå. Tenker det er lurest hvertfallTa en halvtime nå, så kommer du sterkere tilbake i kveld..? [emoji173]️[emoji173]️
Det var godt å høreTusen takk [emoji173] er hjemme nå og alt står bra til![]()
Ja, også føles det godt..Ja. Lurer på det nå. Tenker det er lurest hvertfall![]()
Helt umulig å få fine bilder, ja [emoji28] mye skygger når de er så store. Men fikk skrevet ut et par til mannen uansett.. koselig å ha selv om man ikke ser så mye fornuftig [emoji4]Ååh, så godt da [emoji173]️[emoji173]️
Jeg synes babyene er blitt så store nå at det er vanskelig å få utbytte for MIN del av UL. (sånn annet enn at det føles bra å få målt dem). [emoji14]
Ja ellers hadde det vært galeDet var tidlig opp ja, men da hjelper det å ha sovi godt de timene man får[emoji6]
Jeg er høygravid i dagDet var godt å hørehvor langt på vei?
![]()
Lager litt is selv ja. Det med grønnsaker i is merka guttungen her HeheLag is av smoothie [emoji16] og om man har smoothie med grønnsaker i tillegg til frukt får de jo i seg masse vitaminer [emoji16][emoji16]
Det forstår jeg godtJeg er høygravid i dag34+5. Så er jo ikke krise om hun bestemmer seg for å komme nå, men vil jo helst at hun skal holde seg der hun er noen uker til. Minst 3 uker til tenker jeg [emoji108]
Ja, vet ikke om det er annerledes i 3d f.eks. Men var på ul 32+3, og da var det liksom.. "her er liiitt av hodet.. Her er mer... Sååå kommer ryyyggeeeeeen..."Helt umulig å få fine bilder, ja [emoji28] mye skygger når de er så store. Men fikk skrevet ut et par til mannen uansett.. koselig å ha selv om man ikke ser så mye fornuftig [emoji4]
Åhhh den så god ut!Fælt med sjokolademilkshake etter å ha løpt etter de to trolla mine som sykla helst fra meg [emoji23]![]()
Var det godt?En bom på antatt dato for avbestilling, og vips vi har matkasse denne uka.
Bare ikke så greit at mannen ikke alltid kommer hjem til middag.
Sen middag i dag.
Dette
![]()
Kjempegod er den [emoji7]Åhhh den så god ut!
Får ikke til 3d med hu her, ligger enten med begge hendene oppi fjeset eller fjeset trykt oppi livmorveggen.... vi får se dem når de kommer ut, og nå er det ikke lenge igjen! [emoji173]Ja, vet ikke om det er annerledes i 3d f.eks. Men var på ul 32+3, og da var det liksom.. "her er liiitt av hodet.. Her er mer... Sååå kommer ryyyggeeeeeen..."
Altså. Han er så stor. [emoji14]
Nope..! Jeg er klar jeg. Bare 3 dager igjen til dagen L bestemte seg for å komme, her. Litt tidlig det da, men.. Er forberedt!Får ikke til 3d med hu her, ligger enten med begge hendene oppi fjeset eller fjeset trykt oppi livmorveggen.... vi får se dem når de kommer ut, og nå er det ikke lenge igjen! [emoji173]