Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ja, absolutt.Haha sikkert like greit [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, absolutt.Haha sikkert like greit [emoji14]
Åååh namFælt med sjokolademilkshake etter å ha løpt etter de to trolla mine som sykla helst fra meg [emoji23]![]()
Sikkert greit detJeg er så trøøøøtt. Fint jeg tok med middagsrester hjem etter jobben da. Fikk surstek der. Bare kjøpt inn nye grønnsaker og slikt![]()
Fri i morgen og torsdag da fra den shiten [emoji23]
Sånn er det bare
Jaja, bare litt over 1500 igjen her inne så. [emoji14]
Det går.
Neeeida. Dette klarer vi i kveld! [emoji28][emoji28]Det går i morgen tipper jeg[emoji1]
Så da greit utEn bom på antatt dato for avbestilling, og vips vi har matkasse denne uka.
Bare ikke så greit at mannen ikke alltid kommer hjem til middag.
Sen middag i dag.
Dette
![]()
Det har viVi har da skravlet litt ihvertfall[emoji1]
Sneaky gitt [emoji23]Hoho, kun fordi du har vært på jobb[emoji12]
Hu har sykla i over 2 år allerede da. Men denne sykkelen er litt større [emoji14]Sånn er det i starten [emoji14]
Ja. Travel da. Men tok middagen med hjem fra jobb [emoji14] Veldig greitHåper du hadde en fin vakt[emoji1]
I dag eller i morgen. Avhengig av hvor skravla går i kveldDet går i morgen tipper jeg[emoji1]
Ah. [emoji14]Hu har sykla i over 2 år allerede da. Men denne sykkelen er litt større [emoji14]
Av de trolig mer spiselige fiskemiddagene vi har fått derfra. Usikker på den blandingen av rødbeter, pastinakk og gulrot samt bimi (som er en kryssing av brokkoli og... Var det kinakål? Som visstnok smaker som asparges.)Så da greit ut![]()
Er god. Og så er det softis på toppen. Vises ikke så godt da for den synker litt [emoji14]Åååh nam
Kjempe. Alt varmes nå as we speakSikkert greit det
KjempeHurra for det[emoji23]
Jeg klarer ikke mer enn en liten om det var meg du sikta til [emoji8][emoji8]Bortsett fra at den så litt liten ut så den deilig ut! (syntes du hadde forrjent en halvliter...)