Sånn er det bareVeldig opptatt med jobb og alene med barna på ettermiddag og kveld[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det bareVeldig opptatt med jobb og alene med barna på ettermiddag og kveld[emoji4]
Nope fikk ikke detJa det raste på der [emoji23]
Fikk du ikke sove?
Ja det er godt. Sov til 8.30 [emoji13]
Kjempe. Pleier gå der når nevøen min med cøliaki er med. Er så mye mer valg daVeldig godt og bra for folk med allergi
Ronja tok det fort tilbake [emoji14]Ikke så rart
Skal du ta den tilbake igjen da?Ronja tok det fort tilbake [emoji14]
Mhm nemlig. Jeg har cøliakiKjempe. Pleier gå der når nevøen min med cøliaki er med. Er så mye mer valg da
Bor med en gjeng med PINGLER!! Herregud!!
Samboer: "Iiiiik, hva slags innsekt er det her?! Det har LANGE klør jo!"
Jeg: "Vet da faen, men er nok enkelt å bare dytte nedi vasken.."
Turde han det? Neeei. Jeg måtte reise meg, og skylle ned det lille kreket (som var type 1mm langt...)
....
Jobb. Men prøver å gi på litt nå da. En liten luke her nå. Ikke stopp å svar nå da [emoji23]
Er det..! Veldig flinke vi da. Kan klare 25 000 med dette tempoet..!
Ost,skinke og litt purre
Hallo, bittelille tingen da....Haha[emoji23] stor og tøff daaa[emoji23]
Jaja, bare litt over 1500 igjen her inne så. [emoji14]Det fikser vi lett[emoji1]
Mm ja gode deSå deilig[emoji1]
Fort gjort detJaja, bare litt over 1500 igjen her inne så. [emoji14]
Det går.
Nope du da?Sovet godt?![]()
Jash. Tror det går.Fort gjort det![]()
Du er galGod morgen skravlehøner![emoji1] da hopper jeg offisielt over 1000 innlegg!![emoji33][emoji28]
Lykke tilBlir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
Må vel prøveGod morgen alle sammendere er jammen flinke til å.skravle
går vi for å klare målet i dag og eller?
![]()
Det har vi jaHerregud, er på over 23000 innlegg her inne nå! Så effektive vi har vært!