♡ Skravletråd JUNI ♡

Sant det :) Hva skal du i dag da? :)
Jeg vurderte ringe føden, men det ligger så sykt langt inne.. Er "bare" at lille har vært MER aktiv enn vanlig i det siste, og.. Vel. Endring i bevegelsesmønsteret skal vel legges merke til, uansett hvilken vei..?

Jeg skal nok ta 2-3 kvoter i dag også, men har litt annet å gjøre også.

Mannen har bursdag på fredag så jeg tenkte om jeg tar kjelleren (gangene og badet) i dag, stua i morgen, kjøkkenet på torsdag også baker og tar soverommet fredag så får vi det litt mer i orden her.

Også har jeg en date med klesbrettingen i dag også. I tillegg til ar jeg ikke kom.helt i mål i går så vasket vi jobbet par maskiner i går også...
Også trengs det vel såvel skjortevask som håndklær, sengene burde byttes på....
Jeg og. Etterhvert...
Har også litt klær som skulle vært bretta....

Jeg vurderte ringe føden, men det ligger så sykt langt inne.. Er "bare" at lille har vært MER aktiv enn vanlig i det siste, og.. Vel. Endring i bevegelsesmønsteret skal vel legges merke til, uansett hvilken vei..?
Ja, skal vel det :) Og bedre å ta en telefon eller å gå og bekymre seg ;) De blir helt sikker bare glad for at du ringer :)

Ja, skal vel det :) Og bedre å ta en telefon eller å gå og bekymre seg ;) De blir helt sikker bare glad for at du ringer :)
Ja, gikk greit. De er hyggelige på føden her heldigvis. Var ikke nevneverdig bekymra selv, men.. Greit å bare prate med fagpersonell.

Jeg og. Etterhvert...
Har også litt klær som skulle vært bretta....
Igang med første gangen.

Den er ikke støvsugd, tørket støv eller plettfri, men jeg har pakket ut etter turen for gutta og fått bort baggene. Bortsett fra mannen sin, den står litt til.

Mye mer kunne vært gjort i denne gangen men nå går jeg løs på den neste.

Jeg er ikke ute etter å få huset perfekt. Bare litt bedre. Mer fremkommelig.

Vaskemaskinen er igang og tørketrommelen likeså. Tørkeskapet et fullt av tørre klær så jeg har litt å ta fatt på der også. Men først rydde litt i den neste gangen.

Hunden har fått seg en kort lufting også.

Får jeg tid skal jeg gå over områdene igjen mer nøye, men nå tenker jeg det i første omgang er greit å få det litt bedre i alle fall.

Ideelt sett skal jeg gå en lang tur med lillemor som skal sove også. Hun trenger turen, jeg trenger pokemon-kilometer og luften gjør oss begge godt. Men jeg får ryddet og skravlet mer om hun sover i senga... Vi får se.

Det er pokemon raid på gymmen om en liten time....

Back
Topp