Sovet godt? Ja ikke sant vi er
![]()
Sovet som en stein[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovet godt? Ja ikke sant vi er
![]()
Ble det ikke flere å hoppe over??? [emoji13]
God morgen! Og ja!God morgen alle sammendere er jammen flinke til å.skravle
går vi for å klare målet i dag og eller?
![]()
Ja der har du en gulrot [emoji6]
God utnyttelse av husvasken [emoji6]
Så det var da du var opptatt [emoji6]
Da får du ta det jeg tok i går på dagtid i dag [emoji6]
Flott her og, men denne vinden..
Håper den er varm i dag i det minste...
Tror ikke jeg får bidratt så mye fra kveldsvakt. Men skal skrive det jeg kan på dagtidGod morgen! Og ja!![]()
Det er helt syktHerregud, er på over 23000 innlegg her inne nå! Så effektive vi har vært!
Blir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
Alle bidrag teller [emoji14]Tror ikke jeg får bidratt så mye fra kveldsvakt. Men skal skrive det jeg kan på dagtid![]()
Ja er det!Det er helt sykt![]()
Jeg drikker mye kakao på jobb om vinteren. Der har vi poser og vannkoker, fri forsyning....Kakao er veldig godt da. Spesielt når det regner og man blir litt sånn.. Grå innvendig.
Det er farlig! Gjør jeg og på vinterenJeg drikker mye kakao på jobb om vinteren. Der har vi poser og vannkoker, fri forsyning....
God morgen alle sammendere er jammen flinke til å.skravle
går vi for å klare målet i dag og eller?
![]()
Herregud, er på over 23000 innlegg her inne nå! Så effektive vi har vært!
Jeg skal nok ta 2-3 kvoter i dag også, men har litt annet å gjøre også.Bra det og!
Skal prøve i dag også