♡ Skravletråd JUNI ♡

Blir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]

Blir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
Masse lykke til:)❤️

Ok. I så fall tok jeg drøyt 2 kvoter.

Hvor mange er klare for å påta seg en kvote eller tre i dag da? I kjører på for 6000 i dag også. Sant?
Bra det og!
Skal prøve i dag også

Det pissregner. Vi har lite melk og ungene har snart spist frokost, men de skal på sfo og bhg i dag og jeg har lovet å kjøre dem, så handler jeg litt på vei hjem.... Og vips... Kakao?
Kakao er veldig godt da. Spesielt når det regner og man blir litt sånn.. Grå innvendig.

Jeg er klar for å skravle jeg, men blir ikke 600 innlegg fra meg i dag. Får ikke inn noe fra jobb i dag, så må nok trekke fra 200 eller så...
Jeg bare håper at de som skrev i tråden min om utfordrimgen, at de var ledige og klare tirsdagen virkelig er det... Sånn at det skravles på dagtid...

Jeg er her og skal prøve litt[emoji1]

Lykke til [emoji173]️
Alt er nok bare fint, skal se [emoji173]️ Lille er bare litt på latsiden i dag...! Blir godt å få det sjekket opp antar jeg.

God morgen alle sammen:D dere er jammen flinke til å.skravle :D går vi for å klare målet i dag og eller? :D

Back
Topp