Så det var da du var opptatt [emoji6]Jo idag har jeg det[emoji1] igår var jeg opptatt...
Da får du ta det jeg tok i går på dagtid i dag [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det var da du var opptatt [emoji6]Jo idag har jeg det[emoji1] igår var jeg opptatt...
Flott her og, men denne vinden..Her er det nydelig ihvertfall[emoji1]
Nei ikke så lang. 5 min eller noe. Men må tømme bilen først... Vi skal kjøre flyttelass på jobb...Okei lang vei?
Ja, gikk greit!Fikk du sove?![]()
Aha sånn ja. Ikke så lang vei her hellerNei ikke så lang. 5 min eller noe. Men må tømme bilen først... Vi skal kjøre flyttelass på jobb...
Det er braJa, gikk greit!![]()
Masse lykke tilBlir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
Bra det og!Ok. I så fall tok jeg drøyt 2 kvoter.
Hvor mange er klare for å påta seg en kvote eller tre i dag da? I kjører på for 6000 i dag også. Sant?
Jepp.Haha, da kan han bare furte![emoji23]
Kakao er veldig godt da. Spesielt når det regner og man blir litt sånn.. Grå innvendig.Det pissregner. Vi har lite melk og ungene har snart spist frokost, men de skal på sfo og bhg i dag og jeg har lovet å kjøre dem, så handler jeg litt på vei hjem.... Og vips... Kakao?
Fylte horn og eplekake
Jeg er klar for å skravle jeg, men blir ikke 600 innlegg fra meg i dag. Får ikke inn noe fra jobb i dag, så må nok trekke fra 200 eller så...
Jeg bare håper at de som skrev i tråden min om utfordrimgen, at de var ledige og klare tirsdagen virkelig er det... Sånn at det skravles på dagtid...
Hehr bra du fikk noe![]()
Lykke til [emoji173]️Blir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
600 blank [emoji6]
Men om det er rekord husker jeg ikke. Hva fikk vi på en dag i de gamle glansdager?
Ja klarte det vi [emoji6]
Åh så moro dagøy å vinne ting.
Liljekonvall lukter jo så godt
Ja, det var en fin fin helg![]()
Hehr gjør du rett i![]()