Rugerpåape2
Elsker forumet
Kan være lurt å sove litt, jeg sovna mens jeg leste tråder[emoji23][emoji23]Sitter oppe enda, og ble sittende å surfe på face...
Jaja, bør komme meg i seng nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være lurt å sove litt, jeg sovna mens jeg leste tråder[emoji23][emoji23]Sitter oppe enda, og ble sittende å surfe på face...
Jaja, bør komme meg i seng nå...
Hihi [emoji16] ja, synes det! Og vi klarte det! 200 over[emoji16]Fortjener premie uansett!
Her er vel noen, men godt spredt utoverGod morgen[emoji1]
Jeg har fri idag, men hvor er alle?![emoji31]
Elsker liljekonvall[emoji7] mannfolket går rundt og dør litt da[emoji23] han hater godlukter!

Vi fikk godkjent med 200 over[emoji6][emoji6]Hvem av dere har rett
Her er vel noen, men godt spredt utover![]()
Veldig farlig...Det er farlig! Gjør jeg og på vinteren![]()
Du får gå innom alle underforum og rekruttereHallooooo??[emoji38][emoji38]
Trodde det skulle være litt liv her idag?!?![emoji23]
Elsker liljekonvall[emoji7] mannfolket går rundt og dør litt da[emoji23] han hater godlukter!

Hahaha 
Skal ikke være lett detta der![]()
God morgen [emoji4] vi kan hvis vi vil[emoji16] bare å skravle på i dag og så blir det nok knall[emoji16][emoji16]God morgentakk for skravlekveld i går,vi er gode
![]()
Ja jeg er herSynes jeg bare ser deg, Lilleulven![emoji23]
Du får gå innom alle underforum og rekruttere![]()
God morgen [emoji16]God morgen![]()
Han må nok bare godta at liljekonvall-olje har kommet for å bli[emoji23]

Ja jeg er her
Her og i lekeforumet foreløpig![]()
Det går nok fintGod morgen [emoji4] vi kan hvis vi vil[emoji16] bare å skravle på i dag og så blir det nok knall[emoji16][emoji16]
Har ikke mye man skulle sagt da nei![]()
Ja er vel egentlig det. Kanskje mange sover lenge?Har tatt en kjemperunde men er jo stille.....[emoji33]