Joda, men kald vind [emoji20]
Krysser fingre for bedre vær idag[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men kald vind [emoji20]
Hihi, Grattis [emoji16]Og plutselig var man 2 plass på topp 100. [emoji23] Sorry RonjaR. Du fikser vel det du?
Ikke sulten?![]()
Ja. Det må det jo bare !
Jeg skal på jobb. Dere må skravle på sånn at jeg har noe å svare på i kveld [emoji23]God morgen
Hva skal dere gjøre idag da?
Her er det ikke mye som skjer, så da blir det ekstra tid til å skravle her![]()
Ja det raste på der [emoji23]Som derr skravlet i Går
Fikk du ikke sove?Hadde jeg bare gjort det
Ja det er godt. Sov til 8.30 [emoji13]Så digg
Ja det spørs [emoji6]
385 innlegg
Sovet godt?Gpd morgen
God morgenGod morgen
Hva skal dere gjøre idag da?
Her er det ikke mye som skjer, så da blir det ekstra tid til å skravle her![]()
Hadde ikke du skravletid i dag da??Veldig opptatt med jobb og alene med barna på ettermiddag og kveld[emoji4]
Jeg sitter ved sofaen. Han har lagt seg i sengen. Ligget der siden etter middag. Furter litt fordi han "ikke får være alene". Vel. Altså.. Han KAN ta bilen og dra og fiske litt?!
Nei, det var dårlig forslag gitt...
Vi satt på rommet før og etter middag og så på harry potter. Det var visst ikke bra nok. Han mener vel at VI må ut av huset sånn at HAN får sitte alene. Hallooooen... Furtus!
Ja det er det. Bra er detTidvis en del liv der
Skal jobbe. Rett utenfor nå da. Bare en siste sjekk [emoji23]
Hehe santHahahaha veeeet ! Man kan ikke snakke om sola som aldri viser seg alltid gitt å viktig å ha forskjellige emner [emoji23]
Hmm, men jeg kan ha vært litt sen med å poste den. Altså tatt rett før stat oppdatere seg og det er jo ca 100 mellom.hver stat på den tiden av døgnet?Oi, vi hadde ca 100 innlegg i forskjell, på samme tid?? Begge postet innlegg for 11 minutter siden, jeg hadde en rest på 711 innlegg, du 600... Hm...
Ja det får vi håpe.Krysser fingre for bedre vær idag[emoji1]
Utenom de sidene du hoppa over for ei stund siden [emoji56]
Må bake i morra og
Neida aktuelt er det ikke . Uansett klarer det i dag også viJa.
Men for dem nederst på lista med et par hundre i mnd og som mange av dem ikke vet om lista eller har registrert/brydd seg om utfordringen. Så er nok ikke det aktuelt.