>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
LøpJeg må på dooooooo!!!
Tar tiden på deg.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 osv [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LøpJeg må på dooooooo!!!
Mhm blir braÅh så herlig !
Gå på doooJeg må på dooooooo!!!
Kanskje jeg skal være gal i morgen [emoji13]Jeg startet kun inne på augustgruppa da. Overmodig er jeg ikke [emoji23]
Om vi starter dem på generelt derimot.. DA snakker vi modig!!
Trur det er tryggest å holde den inne i tema, dvt kan jo flere startd i forskjellige terminer skal vurdere om jeg har mot til det i min i morra [emoji23][emoji23]Jeg startet kun inne på augustgruppa da. Overmodig er jeg ikke [emoji23]
Om vi starter dem på generelt derimot.. DA snakker vi modig!!
Greit om de gjør noe nytte liksomHahahaha lol
Hehe håpe hun er raskLøp
Tar tiden på deg.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 osv [emoji23]
Den er sikkert det [emoji6]Skal over 500 jeg gitt. Om den ikke er det allerede [emoji23]
Ikke sjekka herJa blir det
Så får mennene de mår utfordringen er over hahaGreit om de gjør noe nytte liksom
Ja det er en del kvoter på noen ab oss det [emoji6]Ja, om vi regner på at alle på topp 100 skulle tatt 60 innlegg hver, som si kvote [emoji14]
Ja, det er neppe vanskelig å finne kilder altså. Jeg bare synes det er håpløst å prøve diskutere temaet med folk som er uenige med meg der. [emoji14]Florerer jo av artikler på face blant annet om hvorfor vaksine er viktig [emoji6]
Ikke værst... Men er jo ikke så lenge igjen [emoji6][emoji54] nailbiting!711 igjen dere, pluss noe å gå på
Nå lager han seg mat. Og har selvsagt ikke sagt et ord til meg engang. Håpløst.Enda verre gris det der [emoji56]
Okei og håper fint tors og Fre i MikkelparkenIkke sjekka her
Den er det ja. Du tipper riktig [emoji14]Den er sikkert det [emoji6]
Oi, vi hadde ca 100 innlegg i forskjell, på samme tid?? Begge postet innlegg for 11 minutter siden, jeg hadde en rest på 711 innlegg, du 600... Hm...600 til. Pluss margin
Takk [emoji16]Woh! Gratulerer med det!
August mener jeg min [emoji6]Hvilket terminforum er dette på??
Hahahaha ! [emoji23][emoji23][emoji23] Trengs det mener du ? [emoji56]Så får mennene de mår utfordringen er over haha