>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Konkurransen sin feil. Du skjønner at jeg har bruk for deg da? Vi alle har ! [emoji23][emoji7]Nei du har svikta der [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Konkurransen sin feil. Du skjønner at jeg har bruk for deg da? Vi alle har ! [emoji23][emoji7]Nei du har svikta der [emoji23]
Godt daEr ikke helt der at jeg trenger krykker. Bruker å bli ganske bra etter ei god natts søvn [emoji4]
Hahaha, uff....! Skumle diskusjoner. Ta babybjørn bæreseler i samme slengen da.Hvem melder seg frivillig til å starte den diskusjonen? Eller den om sånn gåvogn..
Sikkert ikke dumt [emoji6]Helt greit for meg, ja. Han tuller om å låne rullestol til meg på IKEA, da.. siden bekkenløsning og IKEA er ikke bestevenner [emoji28]
Uffa [emoji33][emoji33]Klarte brenne kakaorestene litt [emoji33][emoji33][emoji33]
Bare furtegris.[emoji23][emoji23][emoji23] Trøttfis!
Like nærme som andre kvelder [emoji13]Jeg også. Men såååå nærme
Slitne fingre?Vi har dårlige muskler i fingra altså !
Kakao er namKun kakao [emoji28]
Jeg hoppet inn her. En halvtime bakBle det. Jeg har jo tatt dere igjen nå !
Florerer jo av artikler på face blant annet om hvorfor vaksine er viktig [emoji6]Jeg tenkte IKKE blande meg så hardt inn altså, om noen er uenige [emoji28]
Kan sjekke..Hvor mye hsr vi igjen?
Enda verre gris det der [emoji56]Bare furtegris.
Ja får se om jeg får pønsket ut en til i morgen [emoji23] sette den i gang litt tidlig på dagen [emoji6][emoji6] men satser på den med vaksine drar mye innlegg i i morra og[emoji16]Plutselig våkner man til ja !
7,5 kvoter.... [emoji14]456 innlegg i dag gitt [emoji23]
Det et bra imponerende, jeg har bare hundre-og-noeJa det er i grunnen det...
Jeg har 335 innlegg eller noe nå...
Jupp er det. Men bare ting går liksom !Like nærme som andre kvelder [emoji13]
Fikk lyst på. Har lagt megKakao hørtes ikke dumt ut [emoji6]
Unngå det daJa hvis det ikke blir dønn stille...
Ja. Er det nå kjenner jeg. Trykker som en besatt joSlitne fingre?