>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Vi har dårlige muskler i fingra altså !Samme her [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har dårlige muskler i fingra altså !Samme her [emoji85]
Ja, ikke sant[emoji23][emoji23]Hihi jaja like greit. Bare det blir gjort liksom !
Ja hihiBlir kjempekos det [emoji7]
Kun kakao [emoji28]Mm kakao med piska krem?
Ble det. Jeg har jo tatt dere igjen nå !Men synes det ble stille nå??
Ja det er i grunnen det...Neeei.. Men det er jo faktisk EGENTLIG lite som skal til da!
Kakao hørtes ikke dumt ut [emoji6]Jeg og.. Men hsr kakao da.
Ja hvis det ikke blir dønn stille...Kan vel gå det?
I byen en plass kjøpte jeg en veldig god en.Kun kakao [emoji28]
Åh blir litt sjalu.. men min kommer hjem på torsdag og tar meg med på hotellweekend i helga da, så det er innafor [emoji4]Han kan når han vil [emoji7]
Hei hu hvor det går !Ja det er i grunnen det...
Jeg har 335 innlegg eller noe nå...
Heldige duMannen våkna. Kom ned og ga meg nattakyss [emoji7] Gikk å la seg igjen![]()
Åå, det er godt [emoji16]Mm kakao med piska krem?
Kjedelig..Ingebting her :/
Det er veldig innafor gitt [emoji7][emoji7]Åh blir litt sjalu.. men min kommer hjem på torsdag og tar meg med på hotellweekend i helga da, så det er innafor [emoji4]
Heldig du [emoji173]Mannen våkna. Kom ned og ga meg nattakyss [emoji7] Gikk å la seg igjen![]()
Snart under 1000 !
Ja [emoji7][emoji7] VeldigHeldige du![]()
Liker alenetid jeg også, men prøver da ikke å kaste ut mannen når han er hjemme på kvelden. Mye bedre å planlegge litt i forkant så kan jeg glede meg først også.Jeg sitter ved sofaen. Han har lagt seg i sengen. Ligget der siden etter middag. Furter litt fordi han "ikke får være alene". Vel. Altså.. Han KAN ta bilen og dra og fiske litt?!
Nei, det var dårlig forslag gitt...
Vi satt på rommet før og etter middag og så på harry potter. Det var visst ikke bra nok. Han mener vel at VI må ut av huset sånn at HAN får sitte alene. Hallooooen... Furtus!