Ikke santEr jo det. Så øenge det funker så hvorfor ikke.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santEr jo det. Så øenge det funker så hvorfor ikke.![]()
Ah. Godt brød er jo det beste da [emoji7]Yep!! Lurte på ordne mer brød. Var godt brød [emoji173]️
Bli vakkerSå gøy da. Hvor i fra da?![]()
Kan å kose meg, ja! Ble den nye Jungelboken [emoji3] benytter sjansen mens mannen ikke er hjemme [emoji28]Høres koselig ut da [emoji173]️
Eksklusivt sjampo og pudder, da? Ikke first price antar jeg [emoji28][emoji28]Sh
Tjaa shampoo og pudder Hehe
Mmm. Kakao. Litt mat. Serie. Forum. Furten gubbe ute av syne..![]()
Ja. Det er jegDa er du nok i mål nå[emoji1]
Fort gjort. [emoji14]Er forsinka her jeg. Ligger 4 min bak [emoji23]
Godt. Fant du deg noe mat?
Nærmer seg kraftig. Heldigvis. Gleder meg stort.Fri på sommeren er ferie [emoji6] kors det masse og god bedring [emoji8]
Skal ned til Hunderfossen en tur så til Oslo for å besøke svigermor [emoji1] planer der da?
Woohoo, ikke lenge igjen det [emoji1]
Ikke lenge igjen da [emoji1]
Ja, det er braFått skravlet litt hvertfall
Hehe ikke first priceEksklusivt sjampo og pudder, da? Ikke first price antar jeg [emoji28][emoji28]
Å så herlig [emoji16]Alt mulig[emoji23] kjeks, kaffe, sjokolade, gryterett, supper, rosiner, marshmallows osv..
Yep. Går fort!Jupp [emoji14] Går stadig fremover der også
Joda, men kald vind [emoji20]Har ikke dere sol?![emoji849]
Ja... Mannen syns jo synd på meg. Bruker timer på matlaging og ender med å bare sitte der og glo på den. Æsj liksom [emoji23]
Jupp. Kan ikke slappe av mer nå [emoji23]Ja da er det bare å skravle i vei [emoji6]
Ikke sulten?Nei, sitter fremdeles i sofa gitt[emoji23]
Ja. Det må det jo bare !Satse på at tempo holder seg da[emoji1]
Hørtes ut som det var innafor, ja! [emoji7]Mmm. Kakao. Litt mat. Serie. Forum. Furten gubbe ute av syne..![]()