Ok da såDen er når vi tok utgangspunkt i 0004 oppdateringa da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok da såDen er når vi tok utgangspunkt i 0004 oppdateringa da![]()
Samme herFryktelig trøtt i dag gitt... Begge unga sover og jeg gjør meg klar for jobb![]()
Lykke tilGod morgen! Klar for en ny skravledag![]()
Ok. I så fall tok jeg drøyt 2 kvoter.Haha, bare beregnet at hvis alle på topp 100 hadde tatt 60 innlegg hver i dag, ville vi klart målet greit..
Hahahaha veeeet ! Man kan ikke snakke om sola som aldri viser seg alltid gitt å viktig å ha forskjellige emner [emoji23]Ble det gitt. Om det ene og det andre. Penisvekter haha
Veldig [emoji14]Var i skravlehumøy du
Skal jobbe. Rett utenfor nå da. Bare en siste sjekk [emoji23]God morgen
Hva skal dere gjøre idag da?
Her er det ikke mye som skjer, så da blir det ekstra tid til å skravle her![]()
Håper du får en fin dag daSamme her![]()
Ja.Hadde vært praktisk
Og godt er detJepp [emoji13]
Hvis alle på topp 100 tok 60 innlegg hver, så ville det ikke bli så hektisk og mange innlegg på oss andre [emoji6]
Og noen av oss har da skravlet flere 60-innleggskvoter [emoji23]
Tidvis en del liv derJa jeg så det da jeg var innom
Åpenbart. Skrev noe rart?? Går den i krøll??
Ikke ofte det
Juhu ! De ryker raskt ut da [emoji14]
Jeg synes de så kule ut jeg [emoji4]Er det noen som har noen solbriller til (snart) middelaldrende dame å anbefale? Har sett på disse, men vet ikke helt om jeg liker at de har så tykk ramme!
![]()
Kilde: smartbuyglasses.no
PS! Og ja - jeg sitter faktisk oppe på natta og ser på solbriller til tross for at det er jobb i morgen, haha.
Det er det, men jeg skriver raskere og får sjekka litt topp100-tall og sånt da. Og lade mobilen [emoji28]
Hei hei og god morgen [emoji4]God morgentakk for skravlekveld i går,vi er gode
![]()
Liker best lys jeg.[emoji6]Har da melk og kakaopulver i hus. Mørk bakekakao vel og merke, så der blir mørk kakao. Brukt opp den vanlige fant jeg ut den dagen ungene fikk ostesmørbrød og kakao til kveldsmat etter garde-oppvisningen.
Det må det![]()
Jeg sov til 8.30. Jeg og frøkna. Gutta var oppe i 7-tida eller noe [emoji32]Fryktelig trøtt i dag gitt... Begge unga sover og jeg gjør meg klar for jobb![]()