>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Neinei absolutt ikke. Men gøy han har slikt. For da kan jeg også låne. Firehjulingen spesielt [emoji7]Haha, nei ikke samtidig håper jeg [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neinei absolutt ikke. Men gøy han har slikt. For da kan jeg også låne. Firehjulingen spesielt [emoji7]Haha, nei ikke samtidig håper jeg [emoji13]
Jepp [emoji13]Er det kvoter på skravling?
Hahaha glad jeg ikke har penis i grunnVi kommer jo aldri til å få vite det. Om man var mann for en dag. Da skulle jeg prøvd penisvekter !
Nei kommer seg [emoji13]Du er da ikke så treig du heller gitt ! [emoji23]
Det nærmer seg ja. Så hvor mange er aktive her og nå? Så hvor mange på hver liksom [emoji23]Åhh ikke gale
Haha, bare beregnet at hvis alle på topp 100 hadde tatt 60 innlegg hver i dag, ville vi klart målet greit..Er det kvoter på skravling?
Ja såpass [emoji13]Oi såpass
HurraSer yt til fint vær i morgen weee
Hadde vært praktiskJepp [emoji13]
Hvis alle på topp 100 tok 60 innlegg hver, så ville det ikke bli så hektisk og mange innlegg på oss andre [emoji6]
Og noen av oss har da skravlet flere 60-innleggskvoter [emoji23]
Huff daJa såpass [emoji13]
Håndleddene er også ømme [emoji85][emoji13]
Hurra for for vær [emoji16]Ser yt til fint vær i morgen weee
Skynde seg da [emoji14]Jeg må på dooooooo!!!
Hmm ja si detDet nærmer seg ja. Så hvor mange er aktive her og nå? Så hvor mange på hver liksom [emoji23]
Hihi [emoji23] Litt usikker på hva jeg føler for de da [emoji14]Hehe mye her
Bare hyggelig [emoji8][emoji13]Heldigvis. Du er grei [emoji8][emoji8]
Bør det ja !Det bør gå
Ja kjekt detHurra for for vær [emoji16]
Ja. Men.et viktig tema ogTja. Viktig for innleggene i alle fall, om folk svarer!