Samtidig burde vel ikke være sjokka . Litt typisk den type film og b filmDet var teit da. Du som så ut til å like den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samtidig burde vel ikke være sjokka . Litt typisk den type film og b filmDet var teit da. Du som så ut til å like den
Er det kvoter på skravling?Da har du jo tatt 5,5 kvoter alt, du.![]()
Jepp.... Og oppover i arma faktisk... [emoji85]Slitne fingre?
Ikke sant. Men kommer nok..Kan bli mange som holder kjeft, ja. Eller så er alle enige med oss?!
Bestille hva?Våger ikke bestille til meg selv på ebay. Gjerne det kan bli en tullegave til noen xer [emoji23][emoji23]
Du er da ikke så treig du heller gitt ! [emoji23]Ja det er du da [emoji16]
Oi såpassJepp.... Og oppover i arma faktisk... [emoji85]
Det lover ikke godt...
Ikke sant..!Ja det er jo viktig, at det svares.
Skriv i vei, vi andre skriver [emoji6]Jeg hoppet inn her. En halvtime bak
Ødelegger mye da!Ja likte den hele tiden og nå er jeg sånn tjaaa for hata slutten hehe
/konfliktsky[emoji23][emoji23][emoji23]
Der gjør virkelig det!Godt det er fart et eller annet sted da[emoji16][emoji16][emoji16]. Så går tallene solid nedover [emoji16]
Veldig myeØdelegger mye da!
Heldigvis. Du er grei [emoji8][emoji8]Hihi, du er tilgitt [emoji8]
Sover frøkna søtt?Der gjør virkelig det!
Ja får håpe det. Men greit å ha noen sånne tråder jaJa får se om jeg får pønsket ut en til i morgen [emoji23] sette den i gang litt tidlig på dagen [emoji6][emoji6] men satser på den med vaksine drar mye innlegg i i morra og[emoji16]
Sovetid på deg?Kommet meg i seng
Tja. Viktig for innleggene i alle fall, om folk svarer!Haha, ja, men viktig [emoji6]
Snart jaSovetid på deg?
Har mer nå... Men.vet ikke hvor myeDet et bra imponerende, jeg har bare hundre-og-noe