Rugerpåape2
Elsker forumet
Det er mye skravling [emoji54][emoji16]8 innlegg til, så bikker jeg 78 000 innlegg på bv [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mye skravling [emoji54][emoji16]8 innlegg til, så bikker jeg 78 000 innlegg på bv [emoji16]
Spørs om vi må det ja [emoji6]Ble vel ratt meg mye aktivitet på vaksinasjon tema,, er et modig tema[emoji54]
Ja, kanskje vi må ha flere tråder som provoserer folk til å svare. [emoji23]
Skal sjekke om 6 minHvor mye hsr vi igjen?
Haha, ja, men viktig [emoji6]Jeg spurte ang vaksiner på termingruppen min. [emoji28]
Litt sånt.. Skummelt tema å ta opp [emoji14]
Omg..Morsomt sitat fra et hefte svigermor fikk da sambo ble født(1990) om tobakk: "tøm askebegeret etter bruk. Oppbevar tobakk og fyrstikker utenfor barnets rekkevidde" [emoji23]
Regner med en sånn kunne fått fart på diskusjonene rundt om [emoji28]Åh ! Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji7][emoji23]
Wow! Tok du såå mange da jeg la storebror?? [emoji16]456 innlegg i dag gitt [emoji23]
Haha ja. Ikke rart vi gjorde mye mer rølp egentlig [emoji23]Ja det var andre tider sa dem [emoji28]
Nei du har svikta der [emoji23]Ja. Jeg er ikke flink å jage deg i seng til 23 altså [emoji56]
I like måte duDu er flink da
Haha, jeg er egentlig konfliktsky da [emoji23]Samme meningene her også, du. Burde kanskje bunkra opp med noen nyttige lenker i tilfelle diskusjonen går varm..
Joda, men å komme seg bort [emoji7][emoji7] bare å sove borte, vekk fra alr som burde gjøres og trekker begge tom for energi.. Hadde vært himmel [emoji7][emoji7] om så å ligge i hotell senga hele turen å se tv [emoji7]Blir ikke spa, akkurat. Til nå er plana hans: IKEA å handle skap til badet. Bilforhandler for å se på ny bil. Coop obs og handle inn tørrvarer til barselbobla. Kino og se nyeste Pirates-filmen og burger king i hotellsenga etterpå. [emoji41]
Spørs om jeg har tilgang [emoji13]Kan du ikke?
Men tror du ikke det hadde funka da? [emoji23]Haha, dævver [emoji23][emoji23]
Ja det kan være grei alenetid det og [emoji6]Jeg har nok alenetid om jeg setter meg i en krok med headset...
Og altså. Han KAN vel bare dra å fiske? Blir vel grei alenetid det?? Herreeguud..
Kunne det ja ! [emoji23][emoji23]Regner med en sånn kunne fått fart på diskusjonene rundt om [emoji28]
Er ikke helt der at jeg trenger krykker. Bruker å bli ganske bra etter ei god natts søvn [emoji4]Do it. Hadde glatt gjort det. Jeg gikk med krykker når jeg hadde bekkenløsning. Rullestol hørtes veldig greit ut der altså
Klarte brenne kakaorestene litt [emoji33][emoji33][emoji33]Mmmmm snooop
Kjapp i fingra innimellom [emoji23][emoji23][emoji23]Wow! Tok du såå mange da jeg la storebror?? [emoji16]
En romantisk weekend med.andre ord [emoji6]Blir ikke spa, akkurat. Til nå er plana hans: IKEA å handle skap til badet. Bilforhandler for å se på ny bil. Coop obs og handle inn tørrvarer til barselbobla. Kino og se nyeste Pirates-filmen og burger king i hotellsenga etterpå. [emoji41]