Morsomt sitat fra et hefte svigermor fikk da sambo ble født(1990) om tobakk: "tøm askebegeret etter bruk. Oppbevar tobakk og fyrstikker utenfor barnets rekkevidde" [emoji23]De diskuterer vaksinasjon jo. La oss ta opp gåstol og røyk inne også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomt sitat fra et hefte svigermor fikk da sambo ble født(1990) om tobakk: "tøm askebegeret etter bruk. Oppbevar tobakk og fyrstikker utenfor barnets rekkevidde" [emoji23]De diskuterer vaksinasjon jo. La oss ta opp gåstol og røyk inne også
Vi koser oss her viKan nok bli diskusjon ja.. men ikke fra meg [emoji3]
Ja det får vi håpe. Hadde vært kjekt å vært ferdig i morgen [emoji6]Håper det
Joda det gjør duHahaha [emoji23] Uff nei. Orker ikke holde følge [emoji23]
Hahaha åssen gjør man det?Får drive med styrke trene fingrene[emoji6][emoji23][emoji6]
Det hadde detJa det får vi håpe. Hadde vært kjekt å vært ferdig i morgen [emoji6]
Ja gjør det [emoji6]De diskuterer vaksinasjon jo. La oss ta opp gåstol og røyk inne også
Da har du jo tatt 5,5 kvoter alt, du.Ja det er i grunnen det...
Jeg har 335 innlegg eller noe nå...
Absolutt !Å det liker vi
Ja går i ett [emoji23]Haha ja sorry å skuffe deg. Og ja. De går i ett. Foruten når man drikker litt max [emoji14]
Samme meningene her også, du. Burde kanskje bunkra opp med noen nyttige lenker i tilfelle diskusjonen går varm..Hahaha, skummel tråd! Jeg pleier bare la være å diskutere sånt. Fordi, du får ikke pratet fornuft i dem som ikke mener det samme der..
Så. Eneste jeg KUNNE sagt, ville vært "du er en idiot med dårlige meninger". Og deeet.. Ja. Bygger ikke på noe god diskusjon.
Var veldig deilig!Kakao hørtes ikke dumt ut [emoji6]
Det hørtes helt vidunderlig ut.[emoji7][emoji7][emoji7].. Mannen her har lova det siden november, men så ble han nok øott skremt av at man skal bære forsiktig med masasje når man er gravid... Så da ble det ikke noe spa... Eller noe annet.... [emoji23][emoji23]Åh blir litt sjalu.. men min kommer hjem på torsdag og tar meg med på hotellweekend i helga da, så det er innafor [emoji4]
Hahahaha ! Vel. Husker jo jeg og ei venninne to år yngre fikk fra 10 år gå å kjøpe røyk for faren hennes [emoji14] Vi hadde lapp med på butikken. Så andre tider [emoji23]Morsomt sitat fra et hefte svigermor fikk da sambo ble født(1990) om tobakk: "tøm askebegeret etter bruk. Oppbevar tobakk og fyrstikker utenfor barnets rekkevidde" [emoji23]
Jeg er ikke stille!Ja hvis det ikke blir dønn stille...
Ja er nok det. Håper ingen konspirerer mot meg [emoji23]He he er bsre sånn
Satser på det hjelper til å dra opp snittet i morgen [emoji108]Åhaha, ja det kan det bli innlegg av[emoji6]
I byen en plass kjøpte jeg en veldig god en.
Kakao med piska krem og raspa sjokolade med små baby marshmallows [emoji7][emoji7] Mmmm Og sjokoladesugerør [emoji7]
Godt det er fart et eller annet sted da[emoji16][emoji16][emoji16]. Så går tallene solid nedover [emoji16]
Nei. Trøtt allerede jo [emoji23] Du da? Go for it !Joda det gjør du![]()