Enig [emoji5]Jeg tenker det er veldig sunt [emoji4]
Kunne tenke meg å få studenter jeg og, men da må jeg ta veiledningsped.. Og det frister ikke nå..
Er vel litt strengere ift å ha studenter fra høgskole ja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig [emoji5]Jeg tenker det er veldig sunt [emoji4]
Kunne tenke meg å få studenter jeg og, men da må jeg ta veiledningsped.. Og det frister ikke nå..
Ja da er det bare å skravle i vei [emoji6]Vi må skravle. Ronja er i gang. Sørge for hu ikke får mer enn 5 på rad [emoji14]
Hurra!Jepp for lenge siden[emoji1]
Det SKAL det ! [emoji1][emoji1]
Flink Kengu [emoji173]️200 innlegg på meg
Yes kjekt det. Vært det før og for vpl-studenter daÅ ja, så artig[emoji1]
Det må detSatse på at tempo holder seg da[emoji1]
Så gøy da. Hvor i fra da?Shampoo og pudder![]()
Er forsinka her jeg. Ligger 4 min bak [emoji23]Yep.. Får prøve starte noe tråder kanskje...?
Var veldig deilig etter ei stund på kontorstolen [emoji4]Det hørtes fristende ut[emoji6][emoji16]
Fått skravlet litt hvertfallFlink Kengu [emoji173]️
Er jo det. Så øenge det funker så hvorfor ikke.Helt greit
Han er jo alene sp
Åhh kjekt daFri på sommeren er ferie [emoji6] kors det masse og god bedring [emoji8]
Skal ned til Hunderfossen en tur så til Oslo for å besøke svigermor [emoji1] planer der da?
Woohoo, ikke lenge igjen det [emoji1]
Ikke lenge igjen da [emoji1]
Typisk altså [emoji28] må følge med da sikkert [emoji6]Nå satte mannen på en serie her [emoji85]
Det må duSkal si ifra om jeg tar turen[emoji1]
Jupp [emoji14] Går stadig fremover der ogsåDu var på andre sesong nå?
Population 436Hvilken film?[emoji2]
Hihi jaja like greit. Bare det blir gjort liksom !Du har nok skrevet for flere da ja[emoji6]
Gjør det! Vi svarer på det du vil vite [emoji16][emoji16]Yep.. Får prøve starte noe tråder kanskje...?
Fri på sommeren er ferie [emoji6] kors det masse og god bedring [emoji8]