Håper på fint vær hele ukenOkei og håper fint tors og Fre i Mikkelparken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på fint vær hele ukenOkei og håper fint tors og Fre i Mikkelparken
Håpe Sara har rettOi, vi hadde ca 100 innlegg i forskjell, på samme tid?? Begge postet innlegg for 11 minutter siden, jeg hadde en rest på 711 innlegg, du 600... Hm...
52 innlegg over nå [emoji13]Woh! Gratulerer med det!
Ikke braOi, vi hadde ca 100 innlegg i forskjell, på samme tid?? Begge postet innlegg for 11 minutter siden, jeg hadde en rest på 711 innlegg, du 600... Hm...
Haha, får se..!Glad i hodet mitt jeg takk.. Kan jo hende den diskusjonen starter i morra, er ganske seint nå. Nei, klarer ikke diskutere sånt på nett. Når jeg kan se folk i ansiktet og spørre om de er idioter, ja - men ikke til en skjerm [emoji28]
Men Sara og jeg var visst ikke enige...Uff da
Håper jeg ogsåHåpe Sara har rett![]()
Ja det blir deilig med noen dager i byen for oss selv. Restaurant og hotellfrokost og kjærestetid [emoji4][emoji4]Joda, men å komme seg bort [emoji7][emoji7] bare å sove borte, vekk fra alr som burde gjøres og trekker begge tom for energi.. Hadde vært himmel [emoji7][emoji7] om så å ligge i hotell senga hele turen å se tv [emoji7]
Jøsses. Fått en pinne oppi ræva eller? [emoji33]Nå lager han seg mat. Og har selvsagt ikke sagt et ord til meg engang. Håpløst.
Hahaha næææh men siden det het penisvekt kan de jo prøveHahahaha ! [emoji23][emoji23][emoji23] Trengs det mener du ? [emoji56]
Nei ser deyMen Sara og jeg var visst ikke enige...
Mhm. Hva er riktig? [emoji33]Oi, vi hadde ca 100 innlegg i forskjell, på samme tid?? Begge postet innlegg for 11 minutter siden, jeg hadde en rest på 711 innlegg, du 600... Hm...
Mhm ja hadde bært braHåper på fint vær hele uken
Bra det da. Da har du jo tatt 1/12 av hele dagens mål [emoji33]Skal over 500 jeg gitt. Om den ikke er det allerede [emoji23]
Veldig romantisk [emoji28]En romantisk weekend med.andre ord [emoji6]
Ja, eller om de å er for mye får haan drepe de alle[emoji23][emoji23]Han kan jo skravle litt med den [emoji23]
Hurra og gratulerer [emoji16][emoji16][emoji322][emoji313]Dette blir innlegg 500 fra meg idag![]()
Hihi hmmHåper jeg også
Mindre nå [emoji16][emoji16][emoji16]
Og underkant av en time igjen.. Vi bør klare det..?711 igjen dere, pluss noe å gå på