Ja noen ganger skjer det, men alle på en gang da??Ble opptatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja noen ganger skjer det, men alle på en gang da??Ble opptatt
De diskuterer vaksinasjon jo. La oss ta opp gåstol og røyk inne ogsåJeg tok også fort igjen... Skummelt fort...
Hahaha, skummel tråd! Jeg pleier bare la være å diskutere sånt. Fordi, du får ikke pratet fornuft i dem som ikke mener det samme der..Skal ikke krangle med noen, holder meg unna den tråden der jeg nå [emoji23]
Haha ja sorry å skuffe deg. Og ja. De går i ett. Foruten når man drikker litt max [emoji14]Håpa det var innlegg vi hadde igjen, men leste videre at det var det ikke... [emoji23]
Men kjempe bra jobba[emoji16][emoji16][emoji16] går i ett på tastene dine da [emoji16][emoji6]
He he er bsre sånnJa noen ganger skjer det, men alle på en gang da??
Åhaha, ja det kan det bli innlegg av[emoji6]Lillafrosk har starta vaksineringsdiskusjonstråd på termingruppa vår.. Kan bli spennende.
Var fantastisk ! Og prisen deretter [emoji23]Ååååå, det hørtes digg ut [emoji7]
Haha, nei SÅ fort har vi ikke skravlet [emoji23]Håpa det var innlegg vi hadde igjen, men leste videre at det var det ikke... [emoji23]
Men kjempe bra jobba[emoji16][emoji16][emoji16] går i ett på tastene dine da [emoji16][emoji6]
Ha ha gjør det jaDe diskuterer vaksinasjon jo. La oss ta opp gåstol og røyk inne også
Ja det er litt teit [emoji6]Nope. Herregud.. Han har da bil stående her..! Synes det er så teit når han bare ligger og furter.
Da har man fått liv en annen plass også da [emoji14]Jo, men skjønner ikke hvor... Skravletråden er stille synes jeg...
Håper da detSkal se det går likevel [emoji6]
Kan nok bli diskusjon ja.. men ikke fra meg [emoji3]Hu er modig [emoji23][emoji23]
Med furtete mannfolk bøor aldri noe bra nok... Men han kan jo gå å sitte i garasjen eller noe, da er han alene[emoji6][emoji6]Haha, ikke bra nok [emoji23][emoji13]
Enkelte ting er faaarlig. Det har vi lært her. Savner popcorn emojen fra gamle dager [emoji23]Det sier jeg også
Får drive med styrke trene fingrene[emoji6][emoji23][emoji6]Vi har dårlige muskler i fingra altså !
Spørs det [emoji23]Hahaha ja. Burde. Får kjøpe fingervekter [emoji23][emoji23][emoji23]
Å det liker viDa har man fått liv en annen plass også da [emoji14]
Hahaha [emoji23] Uff nei. Orker ikke holde følge [emoji23]Ha ha gjør det ja
He he oh yesEnkelte ting er faaarlig. Det har vi lært her. Savner popcorn emojen fra gamle dager [emoji23]