Lillejulispire2017
Glad i forumet
God kveld[emoji1]
Helgen har vært bursdagsfeiring og marked på brygga her!
Du gjort da?[emoji2]
Så koselig da
I helga har jeg vært i bursdag til en kompis av mannen, vært på besøk hos svigerinna/svigermor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld[emoji1]
Helgen har vært bursdagsfeiring og marked på brygga her!
Du gjort da?[emoji2]
Godt det også daNeei. Kjøpt på lokalbutikken her [emoji14]
Går vel over når ungen kommer tenker jeg! Takk!Hørtes lurt ut[emoji2] god bedring!
Heldiggris [emoji7]Kaken skal jeg sende med guttungen på hytten![]()
Litt sånn.. Håper noen er uenige - pga diskusjonen (=innlegg). Men håper samtidig at ingen er uenige (.. Fordi krangling er utrivelig). [emoji28]Kommer over en tur [emoji41]
Hva da?Må bake i morra og
Fine tall da
Så bra[emoji1][emoji1]Ja kjempe greitNår hu først sovner er det kjempegreit
![]()
Aaw for en mann [emoji106][emoji106]Mannen våkna. Kom ned og ga meg nattakyss [emoji7] Gikk å la seg igjen![]()
Har de litt kos der oppeHeldiggris [emoji7]
Samme her [emoji85]Kunne jeg faktisk slappe mer av her mellom skrivinga [emoji14] Vond i fingrene nå
Jaa. Venter på litt av hvert altså [emoji28][emoji28]Mye gøy da![]()
Fylte horn og eplekakeHva da?
Haha, ikke bra nok [emoji23][emoji13]Jeg sitter ved sofaen. Han har lagt seg i sengen. Ligget der siden etter middag. Furter litt fordi han "ikke får være alene". Vel. Altså.. Han KAN ta bilen og dra og fiske litt?!
Nei, det var dårlig forslag gitt...
Vi satt på rommet før og etter middag og så på harry potter. Det var visst ikke bra nok. Han mener vel at VI må ut av huset sånn at HAN får sitte alene. Hallooooen... Furtus!
Han kan når han vil [emoji7]Aaw for en mann [emoji106][emoji106]
Skal ikke krangle med noen, holder meg unna den tråden der jeg nå [emoji23]Litt sånn.. Håper noen er uenige - pga diskusjonen (=innlegg). Men håper samtidig at ingen er uenige (.. Fordi krangling er utrivelig). [emoji28]
Hva skal du bake da?Må bake i morra og
Blir kjempekos det [emoji7]Har de litt kos der oppe![]()
Men synes det ble stille nå??
Fylte horn og eplekakeHva skal du bake da?