♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen folkens. En ny dag. En ny utfordring :) Skal nok gå så fint atte. Håper jeg.

Nå skal jeg bare stelle meg også er det på jobb med meg. Eldste er våken og klar for å passe lillesøster. Minste sover enda. Så det er jo greit da :) Godt nåt de sover lenge. 3 daget igjen på jobb. Så ferie. Gleder meg ! :D
Sitter på jobb og sniker inn noen innlegg [emoji6]

Sokkeparing.. ÉN av oss her i huset er mer glad i farger på sokkene enn andre. Gjett hvem [emoji28]
3c0becb2864aacd091969d59f9fc73c3.jpg
Måå da være gubben da! Med rosa dotter på sokkene og sånt!! [emoji14]

God morgen! Jeg er trøtt..
Har egentlig ikke lyst til å stå opp i dag..
Men antar jeg må. [emoji85]

Frokosten oppspist, må ta en runde på klesvask i dag også. Holder på å vaske alt jeg kommer over før baby kommer.. dvs jaktklær, arbeidstøy, vinterjakker, fleece og ull.. luer, skjerf og votter..
Greit å få vasket de tingene ja og lagt de vekk [emoji4]

Jaja! Han er spesielt fan av de med rosa flamingoer eller de med ananaser på [emoji28]
Regnet med det ja!

Veldig lett å pare sokker da, når alle er helt like. I alle fall. Sånn... Når noen har bare kjedelige sokker...

Regnet med det ja!

Veldig lett å pare sokker da, når alle er helt like. I alle fall. Sånn... Når noen har bare kjedelige sokker...
Mye lettere å pare mine der et par har et mønster og et annet par har et annet mønster [emoji28]

Sokkene hans.. De ser kanskje like ut, men noen er tynne og noen er tykke og noen er lange og noen er korte og noen har skrift og noen har striper og noen har en type søm og noen har en annen type søm. Og alle.har.sagflis.inni.

Og jeg har kanskje en aldri så liten tone ocd i blodet, så sokkeparing er både det verste og beste jeg gjør. Er så godt når det er ferdig [emoji28]

Back
Topp