GratulererKjempe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererKjempe![]()
Se der ja. Peppegris ser de på her må ogsåFått besøk i sengen jeg
![]()
Jada ferie herHelt supert[emoji1] der da?
Gutta var jo på korpstur, jeg og jentene tok med oss mine foreldre og dro inn (en god time, nesten halvannen) for å høre konsert og se avslutning/oppmars og fellesnummer hvor 21 korps spilte ja vi elsker.Hektisk med barnebursdag men fin[emoji1]
Dere da?
Roet seg heldigvis etter litt. Frustrerende ja. Når hun syter så ungene står opp enda de burde soveHåper hun har roet seg ned nå da, kjedelig når de maser tilsynelatende uten grunn
Takker så megetGratulererhurra
God morgenGod morgen! Jeg har sendt mannen på jobb, han blir borte til torsdag kveld eller fredag formiddag, alt etter hvor raskt de jobber. Titter nok innom her noen ganger i løpet av dagen, men først frokost!
Hvor høy er duTakker så meget![]()
God morgen . Hva blir det til frokost ?God morgen! Jeg har sendt mannen på jobb, han blir borte til torsdag kveld eller fredag formiddag, alt etter hvor raskt de jobber. Titter nok innom her noen ganger i løpet av dagen, men først frokost!
Hvilken lue? God vaktTatt med meg luestrikk i dag gitt på jobb. Øyeblikk kjøre nå![]()
Det var vi også med eldste.Det er han men vi har vært heldige på den fronten der
Den ligger på NetFlix så alltid tilgjengeligSe der ja. Peppegris ser de på her må også
En perlestrikk lue blir det til meg selv først denne gsng. Har null luer så [emoji14]Hvilken lue? God vakt![]()
Kjøre fra Sverige til DanmarkGod morgen ja. Hva er dagens planer?![]()
Veldig greitDen ligger på NetFlix så alltid tilgjengelig![]()
Åhh kjekt da. Må få se bilde når den er ferdigEn perlestrikk lue blir det til meg selv først denne gsng. Har null luer så [emoji14]
Åhh kjektKjøre fra Sverige til Danmark