♡ Skravletråd JUNI ♡

Fått besøk i sengen jeg
88653ce4e9626567d5bb6f7f1444e8c5.jpg
Se der ja. Peppegris ser de på her må også

Hektisk med barnebursdag men fin[emoji1]
Dere da?
Gutta var jo på korpstur, jeg og jentene tok med oss mine foreldre og dro inn (en god time, nesten halvannen) for å høre konsert og se avslutning/oppmars og fellesnummer hvor 21 korps spilte ja vi elsker.

Sola var av og på. Helt på slutten et annet drag i lufta og vi tok på jakkene.

Og når det var gjort og lederne for hele greia hadde sagt et par avsluttende ord gikk alle til bussene sine. Plassen var tømt ganske fort og vi kom oss i bilen og ut fra parkeringsplassen og der traff vi køa. Greit nok. Men sannelig bra det var ferdig når det var for det begynte å regne. Og regne. Digre dråper, skikkelig vått. Det var ikke et kvarter etter ja vi elsker engang så hadde alle vært våte tvers gjennom.

Håper hun har roet seg ned nå da, kjedelig når de maser tilsynelatende uten grunn
Roet seg heldigvis etter litt. Frustrerende ja. Når hun syter så ungene står opp enda de burde sove

God morgen! Jeg har sendt mannen på jobb, han blir borte til torsdag kveld eller fredag formiddag, alt etter hvor raskt de jobber. Titter nok innom her noen ganger i løpet av dagen, men først frokost!

God morgen! Jeg har sendt mannen på jobb, han blir borte til torsdag kveld eller fredag formiddag, alt etter hvor raskt de jobber. Titter nok innom her noen ganger i løpet av dagen, men først frokost!
God morgen :D Frokost er viktig :D Håper du titter titt og ofte innom ja [emoji14]

God morgen . Hva blir det til frokost ?:)

Back
Topp