♡ Skravletråd JUNI ♡

Syns litt synd på tantebarnet mitt som jeg jo møtte for første gang og når hun sa tante reagerte jeg ikke for er virkelig ikke vant til å være tante [emoji54]
Haha, uff... [emoji85]

ÅÅÅÅÅHHHHH

Hunden ble luftet av mannen for et par timer siden. Vel, kanskje 2,5

Hun sutret og søt så jeg tok henne ut igjen nå

I mellomtiden har mannen gitt henne kveldsmat for en gid time siden.

Så hva pokker står hun her og sutrer for nå? Hun har fått et hun skal ha av mat og drikke, og vært ute ikek mindre enn to ganger etter middag
Plagsomt.. :/

Haha, ja! At fuglene mangler eller noe. Det er krise! Tror det var den feilen som gjaldt da jeg hørte om det [emoji28]
Hahaha. Sett noen mangler kjeksen inni faktisk [emoji14]

Viste L videoen fra newton. Fødsel. Tidligere i dag. Hun synes det var sååå spennende.. Men var skuffet over at man ikke kunne SE der babyen kom ut [emoji23]

Stille her i dag
Husarbeid og sortering av baby ting her... Fått masse leker som måtte sorteres[emoji23][emoji6] men oppladning til i morgen.. Planlagt litt spørsmål i håp om å få litt snakking i terminforumeet mitt og[emoji16][emoji23][emoji23] håper de er med å snakker litt så vi får hjelp fra flere hold[emoji16][emoji16]

ÅÅÅÅÅHHHHH

Hunden ble luftet av mannen for et par timer siden. Vel, kanskje 2,5

Hun sutret og søt så jeg tok henne ut igjen nå

I mellomtiden har mannen gitt henne kveldsmat for en gid time siden.

Så hva pokker står hun her og sutrer for nå? Hun har fått et hun skal ha av mat og drikke, og vært ute ikek mindre enn to ganger etter middag
Håper hun har roet seg ned nå da, kjedelig når de maser tilsynelatende uten grunn

Back
Topp