♡ Skravletråd JUNI ♡

Eller kanskje ca "hei kjære... Å. Der hører jeg henne ja, tar du henne mens jeg passer tennene? Glad i deg"
Kvalitetstid, altså. Heh. Jaja, sånn kan det være i blant.

Altså. Vet dere hva jeg fikk i dag? Kroneis uten kjeks åpna jeg. [emoji23][emoji23][emoji23] Altså. Hvor pokker har de gjemt den gode kjeksen? Sånn 5pakning vi kjøpte. Måtte spises raskt og gæli for å si det slik !

973c9f43b1a5b4f9f7d9ed1e1781e99f.jpg
Send mail til dem og fortell hvor skuffa du ble [emoji23][emoji23]
Kanskje du får kompensasjon [emoji173]️

Send mail til dem og fortell hvor skuffa du ble [emoji23][emoji23]
Kanskje du får kompensasjon [emoji173]️
Hahahaha har ikke godt av det heller da. Men den sjokoladebiten i bunn var det ekstra masse av da [emoji14] Bonus der da haha

Vi har vært i 2 selskap. Nrsten 5 timer det gitt. Først til nevø som ble 11 år. 2 timer der og så bort til min søster som ble 25 år for raskt noen timer der også [emoji14]

Masse gode kaker og slikt da. Som gjorde meg veldig sløv og trøtt. Er utkjørt. Først hele svigerfamilien også hele min familie. Og i selskap nr 2 kom sukkerkicket til unga fram og de var søren apekatter med munndiare [emoji42]

Snart i seng for de. Drøyer til 2100.
Hodepine har jeg hatt i hele dag. Så får håpe på det beste gitt.

Hahahaha har ikke godt av det heller da. Men den sjokoladebiten i bunn var det ekstra masse av da [emoji14] Bonus der da haha
Haha! Jaja.
Mamma sendte engang en klage til jozo (salt), og fikk et par sånne "luksus-salt" som plaster på såret [emoji28][emoji28]

Vi har vært i 2 selskap. Nrsten 5 timer det gitt. Først til nevø som ble 11 år. 2 timer der og så bort til min søster som ble 25 år for raskt noen timer der også [emoji14]

Masse gode kaker og slikt da. Som gjorde meg veldig sløv og trøtt. Er utkjørt. Først hele svigerfamilien også hele min familie. Og i selskap nr 2 kom sukkerkicket til unga fram og de var søren apekatter med munndiare [emoji42]

Hørtes slitsomt ut [emoji85][emoji85]

Haha! Jaja.
Mamma sendte engang en klage til jozo (salt), og fikk et par sånne "luksus-salt" som plaster på såret [emoji28][emoji28]
Hahaha gjorde hun? Men har faktisk sendt de mld på fb da [emoji14] Hahaha. Altså. Var ikke verdens undergang. Så lenge de 4 andre ikke er slik da [emoji23][emoji23]

God bedring

Hørtes slitsomt ut [emoji85][emoji85]
Jeg er det. Dritsliten. Denne helga har vært tung gitt!

Fredag i fest hos svigermor med xkollegaer. Gikk hjem 00 da for jeg var så sliten.
Lørdag var sånn sett avslappa da. På lekeplasser og slikt med minste da også kjøre søstra mi til fest. Det tok i seg selv 2 timer for hu og venninner måtte tisse hvert 5min [emoji23]
Og i dag de 2 selskapene.

Også er det jobb i morgen, tirsdag og fredag. Også må jeg til byen for svigerfar på onsdag. Så kun torsdag å få ta igjen noe søvn. Men har unger hjemme på ferie også [emoji42][emoji42][emoji42]

Hahaha gjorde hun? Men har faktisk sendt de mld på fb da [emoji14] Hahaha. Altså. Var ikke verdens undergang. Så lenge de 4 andre ikke er slik da [emoji23][emoji23]
Jaa, faktisk. Hyggelig med kompensasjon [emoji23]
Var noen som klaget på kvikklunsj også, og fikk sånne kvikklunsj luer ++ i posten [emoji106] skader aldri å klage [emoji56][emoji56]

Jeg er det. Dritsliten. Denne helga har vært tung gitt!

Fredag i fest hos svigermor med xkollegaer. Gikk hjem 00 da for jeg var så sliten.
Lørdag var sånn sett avslappa da. På lekeplasser og slikt med minste da også kjøre søstra mi til fest. Det tok i seg selv 2 timer for hu og venninner måtte tisse hvert 5min [emoji23]
Og i dag de 2 selskapene.

Også er det jobb i morgen, tirsdag og fredag. Også må jeg til byen for svigerfar på onsdag. Så kun torsdag å få ta igjen noe søvn. Men har unger hjemme på ferie også [emoji42][emoji42][emoji42]
Du får legge deg tidlig i kveld da [emoji173]️
Om du får til..? Trenger hvile du og.

Back
Topp