Hadde jo det!! Skulle være strålende sol jo [emoji23]Haha[emoji23] du må følge med på værmelding søta![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jo det!! Skulle være strålende sol jo [emoji23]Haha[emoji23] du må følge med på værmelding søta![emoji23]
Sikkert noe sånt [emoji23]Kanskje det ja [emoji23][emoji23][emoji23]
Sitter på jobb og sniker inn noen innlegg [emoji6]God morgen folkens. En ny dag. En ny utfordringSkal nok gå så fint atte. Håper jeg.
Nå skal jeg bare stelle meg også er det på jobb med meg. Eldste er våken og klar for å passe lillesøster. Minste sover enda. Så det er jo greit daGodt nåt de sover lenge. 3 daget igjen på jobb. Så ferie. Gleder meg !
![]()
Måå da være gubben da! Med rosa dotter på sokkene og sånt!! [emoji14]Sokkeparing.. ÉN av oss her i huset er mer glad i farger på sokkene enn andre. Gjett hvem [emoji28]![]()
Hei! [emoji14]Og god formiddag [emoji4]
Luestrikk på sommeren [emoji54]Tatt med meg luestrikk i dag gitt på jobb. Øyeblikk kjøre nå![]()
God dag [emoji4]God morgen ja. Hva er dagens planer?![]()
Greit å få vasket de tingene ja og lagt de vekk [emoji4]Frokosten oppspist, må ta en runde på klesvask i dag også. Holder på å vaske alt jeg kommer over før baby kommer.. dvs jaktklær, arbeidstøy, vinterjakker, fleece og ull.. luer, skjerf og votter..
Jupp [emoji16]Hørtes kult ut i alle fall !
Skyet her, men mye varmere enn det var på hytta i helga så vi koser oss [emoji16]Det regner her i dag.. hvordan er været hos dere?
Jaja! Han er spesielt fan av de med rosa flamingoer eller de med ananaser på [emoji28]Måå da være gubben da! Med rosa dotter på sokkene og sånt!! [emoji14]
Ja, det blir deilig å få det stuet vekk nå som vi plutselig har så mye babyutstyr som tar plass [emoji28]Greit å få vasket de tingene ja og lagt de vekk [emoji4]
Regnet med det ja!Jaja! Han er spesielt fan av de med rosa flamingoer eller de med ananaser på [emoji28]
Ser ut som sokkene her i huset og prøvd å spørre om han kan kjøpe andre farger så det blir lettere å sortere enn tusen svarte med forskjellige logoer! [emoji23] [emoji23]Sokkeparing.. ÉN av oss her i huset er mer glad i farger på sokkene enn andre. Gjett hvem [emoji28]![]()
Ja, kan hende det vettu [emoji23][emoji23] kanskje mer farge glad enn de fleste[emoji23]Måå da være gubben da! Med rosa dotter på sokkene og sånt!! [emoji14]
God morgen [emoji4]God morgen! Jeg er trøtt..
Har egentlig ikke lyst til å stå opp i dag..
Men antar jeg må. [emoji85]
Mye lettere å pare mine der et par har et mønster og et annet par har et annet mønster [emoji28]Regnet med det ja!
Veldig lett å pare sokker da, når alle er helt like. I alle fall. Sånn... Når noen har bare kjedelige sokker...
Veldig deilig å tenke på jaGod morgen [emoji4]
Så deilig med ferie snart[emoji16][emoji16]
Ha en fin dag på jobb [emoji16]
Haha [emoji23] Nyt frokosten daMåtte ta runden før jeg gikk på kjøkkenet også. Så NÅ, frokost! [emoji28]