♡ Skravletråd JUNI ♡

Mannen er på jobb, jeg går rundt og rydder litt - så ligger jeg litt på sofaen.. vasker litt klær, kjører en oppvaskmaskin.. legger klær i trommel, setter på ny vaskemaskin.. rer opp senga, rer opp i bagdelen på vogna (tenkt å ha den klar så vi kan ha den med på sykehuset hvis vi rekker).. pakker litt tøy i fødebagen.. går bare rundt og pusler med forskjellig i dag jeg [emoji28]

Mannen er på jobb, jeg går rundt og rydder litt - så ligger jeg litt på sofaen.. vasker litt klær, kjører en oppvaskmaskin.. legger klær i trommel, setter på ny vaskemaskin.. rer opp senga, rer opp i bagdelen på vogna (tenkt å ha den klar så vi kan ha den med på sykehuset hvis vi rekker).. pakker litt tøy i fødebagen.. går bare rundt og pusler med forskjellig i dag jeg [emoji28]
Hørtes nesten koselig ut når du skrev det slik jo :D

Åh du gjør det da
Kastet alle våres nesten vi
Akkurat tegnefilmer og Disney vil jeg ha fot hånd. Mest også for barna har egen tv og dvdspiller. Så veldig greit å ha de der da [emoji14] Selv om jeg låner de titt og ofte for min del. Haddr en god del av dr før barna ble født [emoji23][emoji23]

Han har valgt selv
Ville egt ha hvite og rosa innesko men hadde ikke str
Typisk da. Men da er han hvertfsll fornøyd med det når han får velge selv :D Store bein har han nå? Han er vel også i aldern til mi eldste, (hu er 11 år)

Akkurat tegnefilmer og Disney vil jeg ha fot hånd. Mest også for barna har egen tv og dvdspiller. Så veldig greit å ha de der da [emoji14] Selv om jeg låner de titt og ofte for min del. Haddr en god del av dr før barna ble født [emoji23][emoji23]
Ingen dvd spiller her i hus lenger

Typisk da. Men da er han hvertfsll fornøyd med det når han får velge selv :D Store bein har han nå? Han er vel også i aldern til mi eldste, (hu er 11 år)
N0 har han akkurat vokst ut av 38.5, så har 39 i joggesko
40 i fotball og innesko, men de er mindre i str da
Han som hadde små føtter lenge, hadde plutselig ikke det lenger

Så da satser vi på 22 000 i juli da?

Målet burde jo være ett snitt på 1000 innlegg i døgnet i skravletråden, slik at man får 30-31 000 per mnd. *kravstor*
Ja kan jo være litt kravstor i fellesferien.:p er vel ikke så mange mobiler som kan brukes i solen ennå [emoji14] lol

Heldig :))) ennå ikke vært igjennom noen hikking med lillemann:p
Min hikker litt innimellom. Synes det er så kjekt med NOE gode tegn derfra siden han er så rolig ellers. Har så mye bekymringer mtp magen ellers, så..

Min hikker litt innimellom. Synes det er så kjekt med NOE gode tegn derfra siden han er så rolig ellers. Har så mye bekymringer mtp magen ellers, så..
0 da er det deilig med hikking;) mini sparker meg bare grønn og rød [emoji14]

N0 har han akkurat vokst ut av 38.5, så har 39 i joggesko
40 i fotball og innesko, men de er mindre i str da
Han som hadde små føtter lenge, hadde plutselig ikke det lenger
Haha ja kjenner til det gitt. Mi også. Passer plutselig mine sko [emoji33][emoji1]

Back
Topp